یافتن المانهای تقویت کننده های امیتر و کلکتور مشترک برای رسیدن به بهره خواسته با الگوریتم ژنتیک

یافتن المانهای تقویت کننده های امیتر و کلکتور مشترک برای رسیدن به بهره خواسته با الگوریتم ژنتیک

توضیحات:
الگوریتم ژنتیک یک روش بهینه سازی عددی است که براساس اصول داروین و با الهام از انتخاب طبیعی و ژنتیک طبیعی کار می کند. رقابت میان موجودات زنده برای تصاحب منابع مشترک محدود، باعث می شود که کارآمدترین افراد در این رقابت پیروز شده و در انتقال ژن ها به نسل بعدی، نقش مؤثرتری داشته باشند. نتیجه این امر، برازندگی بیشتر افراد هر نسل و نیز سازگاری بیشتر افراد در نسل های بعدی با شرایط حاکم بر محیط اطراف خواهد بود. الگوریتم ژنتیک یکی از مجموعه روش های تکاملی است . این روش مناسبترین رشته ها را از میان بقیه رشته ها که بصورت تصادفی ایجاد ایجاد شده اند انتخاب می کند . در واقع منظور از بهترین رشته، رشته هایی هستند که بهینه ترین مقدار تابع ارزش را دارا هستند.
هدف از این مقاله طراحی المانهای یک تقویت کننده برای رسیدن به یک بهره مشخص با استفاده از الگوریتم ژنتیک می باشد . در واقع با استفاده از این مقاله کافی است که مشخص کنید به چه بهره ای نیاز دارید ، در این صورت برنامه به یافتن المانهای مدار می پردازد . محیط مقاله ،  نرم افزار Matlab می باشد.

این مجموع شامل موارد زیر است:
۱- فایل مقاله که قابلیت اجرا با نرم افزار MATLAB را دارد. ( ۵۰۰ خط برنامه نوشته شده)
۲- گزارش کامل مقاله به همراه توضیح تمامی خطوط برنامه نوشته شده
۳- یک مقاله آماده برای ارائه در کنفرانس و یا ژورنال. لازم به ذکر است که این مقاله در هیچ کنفرانس و یا ژورنالی ارائه نشده است.

راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته برق
این مجموعه شامل موارد زیر است:
۱- فایل مقاله که قابلیت اجرا با نرم افزار MATLAB را دارد. ( ۵۰۰ خط برنامه نوشته شده)
۲- گزارش کامل مقاله به همراه توضیح تمامی خطوط برنامه نوشته شده در ۲۷ صفحه
۳- یک مقاله آماده برای ارائه در کنفرانس و یا ژورنال. لازم به ذکر است که این مقاله در هیچ کنفرانس و یا ژورنالی ارائه نشده است. در ۷ صفحه


فرمت فایل: docx, m

تعداد صفحات:

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط