صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارورزی تعمیرات

گزارش کارورزی تعمیرات

دانلود گزارش کارورزی تعمیرات دانلود گزارش کارورزی تعمیرات گزارش کارورزی تعمیرات موبایل گزارش کارورزی تعمیرات سخت افزاری گزارش کارآموزی تعمیرات موبایل گزارش کارآموزی تعمیرات تلویزیون گزارش کارآموزی تعمیرات کامپیوتر گزارش کارآموزی تعمیرات لپ تاپ گزارش کارآموزی تعمیرات موبایل رایگان گزارش کارآموزی تعمیرات سخت افزار کامپیوتر گزارش کارآموزی تعمیرات تابلو برق

Internship Report Repair

 

دانلود گزارش کارورزی تعمیرات قطعات داخل تابلو کلید مینیاتوری، کلید حرارتی، کنتاکتور AC ، کنتاکتور DC ، رله DC ، ترانس ، یک دستگاه داخل تابلو و به وسیله ترانس و یکسو سازی یک برق DC ، ۲۴ ولت نیز جهت تغذهی قطعات DC دال تابلو و همچنین سنسورها و میکروسوئیچ ها و چراغ های سیگنال داخل خط

موضوع : گزارش کارورزی تعمیرات

ورود تدریجی صنعت آلومینیوم به محدوده صنعت تولید خودرو و در جهت دستیابی به هر یک از شرایط فوق الذکر در آینده امری الزامی بوده و تقریباً دربر گیرنده راه حل مشترک جهت دستیابی به موارد مذکور می باشد. مقایسه قطعات مختلف خودرو تولیدی در دهه های اخیر بیانگیر حذف قطعات با حجم و وزن و هزینه تولید بالا و جایگزینی قطعات سبکتر به جای آنها می باشد.
در راستای دستیابی به اهداف یاد شده، ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو از سال ۱۳۷۲ مطالعات اولیه مربوط به تولید قطعات آلومینیومی را به روشهای نوین (ریخته گری با مدلهای تبخیر شونده، ریخته گری فشار پائین و ریخته گری دایکاست) آغاز نمود. تولید قطعه سرسیلندر آلومینیومی پژو (مدل موتور XU9) با استفاده از ماشینهای Low pressure طراحی و ساخت داخل از سال ۱۳۷۸ تولید قطعه بلوک سیلندر XU با استفاده از ماشین دایکاست UBE 2500 ton از سال ۱۳۷۹ و تولید آزمایشی قطعه پوسته کلاچ XU از سال ۱۳۸۰ با استفاده از ماشینهای دایکاست ۱۶۰۰ ton و کسب تائیدیه پژو برای فرآیند و قطعه و نصب قطعات فوق در موتورهای خودروهای سواری پژو، پرشیا و سمند از ابتدای سال ۱۳۸۰ ، به جرأت اولیت تجربه صنعتی تولید قطعات آلومینیومی خودرو با دقت و کیفیت بسیار بالا در کشور می باشد که در حال حاضر در این مقیاس در کشور تجربه دیگری وجود ندارد.
تاسیسات موجود کارخانه شامل برق فشار قوی ۸۶۰ کیلووات، پست برق اصلی در گوشه جنوب شرقی زمین ۲۳۴ مترمربع و پست های برق داخلی ۱ و ۲ جمعاً ۳۹۴ مترمربع، ژنراتور برق اضطراری با ۲ موتور ژنراتور کاترپیلار جمعاً ۱ مگا وات و ساختمان مربوطه ۱۲۰ مترمربع که قابلیت پذیرش ۱ موتور ژنراتور دیگر را هم دارد، موتورخانه و تولید بخار مرکزی با تاسیسات و زیربنای ۷۵۰ مترمربع، هواسازهای سالنهای غربی، شرقی و اصلی جمعاً ۶۵۰ مترمربع و تاسیسات مربوطه، مخازن سوخت (گازوئیل) ۲۲۰ مترمربع می باشد.
مواد اولیه اصلی برای تولید محصولات طرح شامل آلومینیوم آلیاژی ۳۸۰ و ۲۵۶ می باشد که با توجه به بررسیهای فنی و نیز استعلام از کارخانجات ریخته گری شمش آلومینیوم و سندیکای آلومینیوم کشور هر کیلوگرم برابر ۱۳۰۰۰ ریال برآورد گردیده است. مطابق اظهارات مدیرعامل شرکت ایرالکو (روزنامه همشهری، آبان ماه ۷۹) تولید آلومینیوم ایران سالانه ۱۴۵ هزار تن شمش اولیه و ۴۶ هزار تن شمش ثانویه می باشد که ۷۸% تولید جهانی آلومینیوم را تشکیل می دهد و برنامه های توسعه گسترده ای نیز در این زمینه تدارک دیده شده است.
مواد اولیه کمکی موردنیاز برای تکمیل فرآیند تولید و تهیه قطعات سالم شامل مواد گاززدا، مواد جوانه زا، مواد کمک ذوب (فلاکس)، مواد اسپری داخل قالب دایکاست، روغنهای ضد لحیم و هیدرولیک و … می باشد که کلیه مواد مصرفی کمکی از طریق نمایندگیهای شرکتهای خارجی در داخل کشور قابل تهیه به صورت ریالی می باشند و مشکلی از لحاظ تامین این مواد وجود ندارد.
شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو در حال حاضر تولید کننده قطعات آلومینیومی شامل سیلندر، سرسیلندر پوسته کلاج و پوسته گیربکس پژو ۴۰۵ و همچنین سرسیلندر پژو ۲۰۶ می باشد.
که مجموعه فوق واقع در کیلومتر ۱۷ جاده ترانزیت ابهر – تاکستان در زمینی به مساحت تقریبی ۳۰ هکتار دارای چهار سالن ماهیچه ، ذوب ، سرسیلندر و سیلندر می باشد و همچنین دارای تاسیسات لازم جهت این کار و تصفیه خانه فاضلاب صنعتی و انسانی و واحد تراشکاری و قالبسازی و جوشکاری و واحد آتش نشانی می باشد واحد نگهداری و تعمیرات (نت) شامل واحد نگهداری و تعمیرات سالن HP , LP و ماهیچه و ذوب و واحد خدمات فنی و مقاله می باشد.
واحد تعمیرات سالن سرسیلندر
این سالن که به سالن LP معروف است دارای دو خط تولید سرسیلندر پژو ۴۰۵ و یک خط تولید و سرسیلندر پژو ۲۰۶ می باشد. مقداری گازهای cubing و تمیز کاری این قطعات نیز در این سالن انجام می شود. و قطعه پس از XRay , water test شدن آماده ارسال می گردد.
خط تولید سرسیلندر :
این خط دارای یک مخزن روغن به نام پاوریک تابلو برق دو دهنه، تابلو برق سه دهنه سه دستگاه ربات، یک دستگاه کوره Holder و سه ماشین جهت تولید می باشد.

دانلود گزارش کارورزی تعمیرات
تعمیرات

فهرست مطالب

آشنایی با شرکت صنایع ریخته گری آلومینیوم شرکت ایران خودرو ۲

واحد تعمیرات سالن سرسیلندر ۵

خط تولید سرسیلندر ۵

Power pack 6

تابلو برق (شماره ۱) ۸

قطعات داخل تابلو ۹

ماشین ها ۱۰

oprator pancl 12

تابلو شماره ۲ ۱۳

درایو indramat 13

سروو موتور سه فاز ۱۶

رباتها ۱۷

ربات unlooder (قطعه بردار) ۱۸

ربات LAdel 18

تابلو کوره Holder 20

DiGiDrive 20

S7 22

دستگاه نشتی گیری سرسیلندر ۳۶

Cubing 37

water test 42

سنسور ۴۳

X – Ray 48

پیشنهادات ۴۹


تعداد صفحات : 53 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,