گزارش کاراموزی شوینده ها

گزارش کاراموزی شوینده ها گزارش کاراموزی کارخانه مواد شوینده کارورزی شیمی کارورزی مهندسی شیمی مقاله کارورزی شوینده ها کاراموزی مواد شوینده گزارش کاراموزی مهندسی شیمی گزارش کاراموزی رشته شیمی گزارش کاراموزی ازمایشگاه شیمی دانلود گزارش کاراموزی مهندسی شیمی گزارش کاراموزی شیمی کاربردی

Training Washes

 

موضوع : گزارش کاراموزی شوینده ها

فهرست
فصل (۱)
ـ تاریخچه شرکت تولید پاکشو
اهداف اصلی شرکت پاکشو
تحقیق و توسعه
صادرات شرکت پاکشو
محصولات تولیدی شرکت پاکشو
فصل (۲)
ـ مواد پاک کننده اصلی (مواد فعال در سطح)
سورفکتانت‌های آنیونی
سورفکتانت‌های غیر یونی
سروفکتانت‌های آمنوتری
سروفکتانت‌های کاتیونی
سورفکتانت‌های چند عاملی
تغلیط کننده‌ها و تثبیت کننده‌های فرم
فصل (۳)
ـ کاربردهای اساسی موادفعال در سطح
ویژگی‌های بنیادی مواد فعال در سطح
ـ مشخصه‌های سمت سورفکتانت‌ها
ـ عوامل افزودنی و مواد اولیه بهداشتی
فصل (۴)
تهیه و تولید شامپوها
ـ انواع اصل شامپوها
شامپوهای خشک
شامپوهای معمولی
شامپوهای ملایم
شامپوهای بچه

تاریخچه شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو
شرکت پاکشو از سال ۱۳۴۰ با مدیریت آقای محمد کریم فضلی در کارخانه‌ای کوچک به مساحت m2 400 که ۵ نفر در آن مشغول به کار بودند، آغاز به کار کرد و اولین محصول خود را با نام «مایع ظرفشویی گلرنگ» به بازار فرستاد. در سل ۱۳۴۵ مایع سفید کننده گلرنگ و در سال ۱۳۴۶ جرم گیر گلرنگ را وارد بازار نمود.
در سال‌های ۱۳۵۳ و ۱۳۵۴ محصولاتی چون پودر لباسشویی و مایع ظرفشویی و صابون را تولید کرد.
پس از انقلاب فرآورده‌هایی در اولویت توید قرار گرفت که مواد اولیه آن در کشور وجو داشته باشد. در اجرای این سیاست از سال ۱۳۶۸ به بعد تولیدات منحصر به فرد مایع ظرفشویی، سفید کننده، جرم گیر توالت و شیشه‌شوی مورداستفاده فراوان و غیر قابل پیش بینی از طرف مصر کنندگاه قرار گرفت و در نتیجه شرکت، تشکیلات خود را گسترش داد، به طوری که اکنون فعالیت تولیدی این شرکت با استفاده از خدمات کارکنان این واحد در بخش‌های گوناگون تولید، تحقیقات، توسعه کنترل کیفیت، امور اداری و همچنین نظرت دقیق چندین کارشناس مجرب و ماهر در دماهای مختلف با موفقیت ادامه دارد.
در طی چندین سال اخیر مدیریت شرکت‌تولیدی پاکشو علوه بر برنامه ریزی در جهت رشد کیفیت و تنوع محصولات خود با توجه به نیازهای جامعه، برنامه ریزی گسترده‌ای در استان رشد کیفی خود داشته است و در نظر گرفتن مسائل مختلفی از جمله لزوم تطبیق محصولات شرکت با استانداردهای بین المللی و رقابت با محصولات کشروهای پیشرفته و نفوذ در بازارهای خارجی می‌باشد و به این جهت ارتباط تنگاتنگی با مراکز عملی کشور برقرار کرده است، که در این روند نیز به موفقیت‌های چشمگیری نیز نائل گردیده است.
این شرکت علاوه بر بهره‌برداری از کارشناسان و مشاوران متخصص شیمی در بخش فرمولاسیون خود متخصصان پوست نیز استفاده می‌نماید، که این تلفیق بین کارشناسان شیمی و متخصصان پوست، شاید برای اولین بار در کشور، برای رسیدن به یک هدف مشترک است.
این شرکت موفق به اخذ تأئیدیه از آزمایشگاه بوهم آلمان در مورد چندین محصول خود گردیده است و موفق به اخذ گواهینامه‌های Iso 9000 نیز شده است. شرکت تولیدی پاکشو با داشتن چندین سال سابقه کار مفید در تولید مواد شوینده و بهداشتی و با داشتن بیش از ۱۰۰ نوع محصول شوینده و بهداشتی با کیفیت بالا در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین و فعالترین شرکت‌های تولید کننده در این زمینه از صنعت به کار اشتغال دارد.
شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو واحد ۲ واقع در کیومتر ۷ و ۸ جاده مخصوص کرج می‌باشد.
اهداف اصلی شرکت پاکشو
۱- شناسایی و توسعه‌ی بازرهای جدید جهان
۲- ایجاد شبکه توزیع و فروش گسترده در سطح کشورهای جهان
۳- ارتفای کیفیت محصول و رسیدن به استانداردهای جهانی
۴- ارائه خدمات پس از فروش
۵- ابتکار و نوآوری در محصولات
۶- ایجاد واحدهای تولیدی (پاکشو ۱و۲و۳)
ـ تحقیق و توسعه RandD
واحد تحقیق و توسعه شرکت پاکشو در سال ۱۳۷۴ و با اهداف:
۱- گسترش دانش فنی
۲- بررسی و حل معظلات علمی و فنی
۳- توسعه‌ی کمی و کیفی
۴- مستند سازی مدارک علمی
۵- اطلاع رسانی


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 62

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط