صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارآموزی ICDL

گزارش کارآموزی ICDL

دانلود گزارش کارآموزی ICDL گزارش کارآموزی icdl گزارش آی سی دی ال دانلود پروزه کاراموزی ICDL کارورزی ای سی دی ال دانلود مقاله icdl نمونه مقاله icdl مقاله icdl دانلود کتاب icdl درجه ۲ دانلود آموزش icdl دانلود جزوه icdl دانلود آموزش icdl 2007 دانلود رایگان آموزش icdl دانلود آموزش icdl درجه ۱

ICDL

 

موضوع : گزارش کاراموزی ICDL

کامپیوتر
بشر از دیر باز سرگرم اموری نظیر شمارش ‌، اندازه گیری و ضبط کردن اشیاء و نیز گزارش دادن اطلاعات در مورد اشیاء به همنوعان خود بوده است . واژه ( اشیاء ) می تواند دلالت بر تعداد گوسفندان یک گله ، وزن یک کودک ، ابعاد یک زمین ، مدت زمان طی شده از آخرین خشکسالی یا شدت یک زمین لرزه را داشته باشد .
در مقابل کلمه ی Computer در دائره المعارفها نوشته شده است : محاسبه کردن ، تخمین زدن ، حساب کردن و ما Computer را به نام ماشین محاسبه گر می خوانیم .
کامپیوتر آخرین زنجیر از حلقه ماشین های محاسبه گر و ذخیره کننده اطلاعات می باشد . البته چیزی که کامپیوتر را از دیگر ماشینهای محاسبه گر جدا کرده است ، در واقع سرعت ، دقت و اطمینان بالا در انجام کارهاست .
کامپیوترهای امروزی در مقیاس میلیونها عملیات در ثانیه اندازه گیری می شود . هر چند ممکن است این عملیات ساده باشد ، اما ترکیب آنها به روشهای مختلف ، منجر به ظهور آرایش عظیمی از عملکردهای مفید می گردد . این موضوع تقریبا تمام اتفاقی است که طی سه چهار دهه اخیر ( که معادل است با کل تاریخ کامپیوترهای تجاری ) به وقوع پیوسته است .
کامپیوترهای امروزی بسیار کوچکتر طراحی شده اند . به طوری که به راحتی بر روی یک میز جا می گیرند . چیزی که قبلا یک اتاق بزرگ را به طور کامل اشغال می کرد ، امروزه در یک جعبه کوچک جا می شود . در عین حال که کامپیوترهای امروزی توانایی ذخیره اطلاعات بیشتر و سرعت بیشتر در محاسبه را دارند .

کامپیوتر ماشینی است که سه کار انجام میدهد : ورودی ساخت یافته را میپذیرد، آن را بر طبق قوانین از پیش تعریف شده ای پردازش میکند، و نتایج را به عنوان خروجی نمایش میدهد.
نرم افزار
نرم افزار وجه غیر قابل لمس به کارگیری کامپیوتر می باشد . نرم افزار یک نام عام است که به تمام برنامه ها ( که خود مجموعه ای از دستورالعملها می باشند ) اطلاق شده و نحوه رفتار کامپیوتر را تعیین می کنند . هنگامیکه سخن از نرم افزار به میان می آید منظور مجموعه ای از صفر و یک هایی است که برای سخت افزار قابل خواندن باشد اما برای یک برنامه نویس لازم نیست که با زبان برنامه نویسی ماشین آشنا باشد اکثر نرم افزارهایی که شاید خود شما هم نام آنها را شنیده باشید این قابلیت را دارند که دستورالعملها را به زبان ماشین تبدیل نمایند( مانند زبان C ) . ضمن اینکه هر نرم افزار قابلیت های خاص خود را دارد که کار کردن با آنها را سخت یا آسان می کند . برخی از نرم افزارها هم الزاما به زبان ماشین نوشته می شوند( مانند زبان اسمبلی ). به طور کلی هر نرم افزار به یکی از دو دسته نرم افزارهای سیستمی و نرم افزارهای کاربردی تعلق دارد .

نرم افزار (Soft ware ) یا برنامه های کامپیوتری دستور العملهایی هستند که باعث کار کردن سخت افزار (Hardware) میشوند. نرم افزار سیستم ( سیستمهای عامل ) که کار کامپیوتر را کنترل میکنند و برنامه های کاربردی مانند برنامه های واژه پردازی صفحه گسترده ها ، پایگاه داده ها که وظایف را برای کاربران کامپیوتر انجام میدهند ، دو نوع اصلی نرم افزار هستند. نرم افزار شبکه که باعث ارتباط گروهی از کامپیوتر ها میشود و نرم افزار برنامه نویسی که ابزار هایی را برای نوشتن برنامه ها در اختیار برنامه نویسان قرار میدهد دو گروه اضافی دیگر هستند.

سخت افزار
هنگامیکه به قصد خرید یک کامپیوتر وارد بازار می شوید ، بلافاصله با انتخابهای بسیار متعددی مواجه می شوید . این انتخابها ، حتی افرادی را که در به کارگیری کامپیوتر دارای تجربه هستند ، دچار سردرگمی می کنند . در نتیجه ، برای اتخاذ یک تصمیم معقول لازم است با عملکرد اجزای اصلی یک سیستم کامپیوتری و معیارهایی که باید بر اساس آنها تصمیم بگیرید ، آشنا باشید وگر نه قطعا در انتخاب یک سیستم کامپیوتری که نیاز شما را پاسخگو باشد دچار مشکل خواهید شد . همانطور که می دانید کامپیوتر کاربردهای فراوانی دارد و مقدار حافظه ی آن می بایستی متناسب با نوع کاری کاربر تنظیم گردد تا بتواند از لحاظ سرعت ، امنیت، مقدار ذخیره سازی اطلاعات و دیگر تجهیزات پاسخگو باشد . حال آنکه در خرید یک سیستم کامپیوتری وجود برخی از قطعات لازم و اجباری و برخی دیگر حالت اختیاری دارد. به عنوان مثال اگر یک Pc دارای کارت گرافیکی نباشد قطعا استفاده از آن غیر ممکن خواهد بود اما اگر همان سیستم قلم نوری نداشته باشد شاید کاربر با مشکل چندانی مواجه نشود . پس مهمترین مساله در انتخاب قطعات سخت افزاری نیاز کاری کاربر می باشد

سخت افزار عبارتست از تجهیزات فیزیکی که سیستم کامپیوتری را تشکیل میدهند از جمله نمایشگر ( مونیتور )، چاپگر ، صفحه کلید ، کابلها و غیره . سخت افزار به همراه نرم افزار برای انجام وظایف بر روی کامپیوتر کار میکند. سخت افزار از تعدادی قطعات تشکیل میشود که هر کدام کاربرد مشخصی دارند.
ICDL
‬ icdlمخفف ‪ International Computer Driving License‬به معنای گواهی نامه بین‌المللی کاربری کامپیوتر است.

در سال ‪ ۱۹۹۴‬کشور فنلاند، از جمله کشورهای پبشرفته در گزینش فناوری اطلاعات و ارتباطات موفق به‌ارایه گواهی نامه کاربری کامپیوتر (‪ (ICDL‬شد.
در سال ‪ ،۱۹۹۵‬انجمن جوامع انفورماتیک اروپا (‪ (CEPIS‬یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای ‪ IT‬در سراسر اروپا بود.
این گروه ویژه در سال ‪ ۱۹۹۵‬و اوایل ‪ ۱۹۹۶‬میلادی ، آزمون‌های آزمایشی برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست ‪ ۱۹۹۶‬گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (‪ (ECDL‬در سوئد ارایه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بین‌المللی مطرح شد.

برنامه ‪ ECDL /ICDL‬توسط بنیاد ‪ ECDL-F/ECDL‬در سطح جهانی اداره می‌شود.
این بنیاد که در سال ‪ ۱۹۹۷‬تاسیس شد، سازمانی غیر انتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش ‪ IT‬است.

در سال ‪ ،۱۹۹۸‬هجده‌کشور به این گروه پیوستند و امروزه ‪ ECDL‬بسیارفراتر از مرزهای اروپایی کاربرد دارد، این گواهینامه خارج از مروزهای اروپا ‪ ICDL‬نامیده می‌شود.

word
ضبط و ضبط با نام
– ضبط و ضبط با نام (Save & Save as) :
به بالای محیـــط Word نگاه کنید روی نـــوار عنوان یادداشت شده Microsoft Word Document 1 اسم Document 1 همان نام پرونده شماست که خود برنامه هنگامیکه پرونده جدید باز میشود به آن نام Document میدهد. هنگامی که پرونده ای را ضبط می کنید خود برنامه از شما خواهد پرسید که نام پرونده چه باشد یعنی اسم Document را خود برنامه به پرونده میدهد تا قبل از ضبط کردن شما پرونده نام داشته باشد. اکنون پس از اینکه فرمان ضبط پرونده را صادر کردید برنامه از شما نام پرونده را خواهد پرسید پس زمانی که شما برای اولین بار بخواهید پرونده خود راSave کنید کادر محاوره ای Save as برای شما باز خواهد شد برای اینکه دستور ضبط پرونده را اجرا کنید میتوانید از کلید ترکیبی Ctrl+S استفاده کنید یا اینکه از نوار ابزار استاندارد دکمه Save را فشار دهید یا اینکه از منوی File روی زیر منوی Save بروید.

دانلود گزارش کارآموزی icdl
گزارش کاراموزی icdl

فهرست مطالب

فصل اول
آشنایی کلی با مکان کارآموزی۵

فصل دوم
ارزیابی بخش های مرتبط با رشته علمی کار آموز۷

فصل سوم
آزمون آموخته ها و نتایج و پیشنهادات۱۰۴

کپی فرم شماره ۲ کارآموزی
کپی فرم شماره ۳ کار آموزی
کپی فرم شماره ۴ کارآموزی
کپی گواهینامه پایان دوره


تعداد صفحات : 105 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود