صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارآموزی کنترل به وسیله ماشین های CMM در شرکت پارس خودرو

گزارش کارآموزی کنترل به وسیله ماشین های CMM در شرکت پارس خودرو

دانلود گزارش کارآموزی کنترل به وسیله ماشین های CMM در شرکت پارس خودرو گزارش کارآموزی پارس خودرو مقاله کارورزی گزارش حسابرسی شرکت پارس خودرو دانلود گزارش کارآموزی کنترل کیفیت دانلود گزارش کارآموزی کنترل مقاله دانلود گزارش کارآموزی رشته کنترل دانلود رایگان گزارش کارآموزی کنترل موجودی دانلود گزارش کارآموزی رشته برق کنترل دانلود رایگان گزارش کارآموزی واحد کنترل کیفیت

CMM machines are controlled by the company car

 

موضوع : کنترل به وسیله ماشین های CMM در شرکت پارس خودرو

این گزارش همراه شکل می باشد.

فهرست مطالب
فصل اول
تاریخچه شرکت پارس خودرو
فعالیتهای شرکت
تولیدات شرکت
وضعیت زمین و ساختمانهای شرکت
تولیدات شرکت از بدو تأسیس (با ضمیمه تصاویر)
تحولات شرکت از بدو تأسیس
ساختار سازمانی شرکت پارس خودرو
امکانات و تجهیزات و توانمندیهای شرکت
بررسی سطح تکنولوژی در شرکت پارس خودرو
آرمان شرکت
اهداف کلان
سیاستها
برنامه ها
فصل دوم
واحد مهندسی و تحقیقات محصول
بخش نقشه کشی شرکت
اداره استاندارد و مشخصات فنی شرکت پارس خودرو
نحوه اخذ مدارک فنی از اداره استاندارد و مشخصات فنی
وظایف واحد مهندسی صنایع
وظایف عمده مهندسی صنایع واحد ساخت
قسمتهایی که با مهندسی صنایع به نحوی در ارتباط اند
تاریخچه زمانسنجی
فصل سوم
تحقیق دوره کارآموزی
فصل چهارم
نقشه های ترسیم شده در طول دوره کارآموزی
فصل اول
تارخچه شرکت پارس خودرو
شرکت پارس خودرو در سال ۱۳۳۵ با نام شرکت جیپ به منظور واردات و فروش اتومبیلهای جیپ ویلیز آمریکایی تأسیس گردید. در سال ۱۳۳۸ با احداث سالن جیپ شروع به مونتاژ انواع جیپ کرد و در سال ۱۳۴۵ با احداث سالن پرس توسعه پیدا نمود و از سال ۱۳۴۶ با احداث سالن سواری تولید اتومبیلهای سواری آریا و شاهین را آغاز نمود.
این شرکت در سال ۱۳۵۲ به نام شرکت موتور جک (سهامی خاص) به ثبت رسید و همان سال پس از انتقال داراییها و تعهدات مربوطه، به شرکت جنرال موتورز ایران (سهامی خاص) تغییر نام یافت و به استناد موافقت نامه سازمان صنایع ملی ایران در سال ۱۳۵۹ نام شرکت به پارس خودرو (شرکت سهامی خاص) تغییر نمود ودر سال ۱۳۷۱ طبق مصوبه مجمع عمومی (صاحبان سهام) و در راستای سیاستهای دولت جمهوری اسلامی وضعیت سهام شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت.

فعالیتهای شرکت
به موجب بند ۱۴ اساسنامه شرکت، موضوع فعالیت پارس خودرو عبارتست از: ساخت و مونتاژ انواع وسایل نقلیه موتوری و قطعات آنها و یا تدارک و تهیه مواد، تجهیزات و ماشین آلات از منابع داخلی یا از طریق واردات و همچنین هر گونه فعالیتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به هر یک از موضوعات مذکور و به نحوی از انحاء مفید و یا نانع باشد.
تولیدات شرکت
۱- تولید و مونتاژ اتومبیل های اولیه
جیپ شهباز، کالسکه ای، کروکی ساده ونظامی، جیپ استیشن آهو، جیپ وانت و سیمرغ و آمبولانس که از سال ۱۳۳۸ آغاز و تا سال۱۳۵۹ ادامه داشت ولی به دلیل قطع رابطه با آمریکا و عدم تأمین قطعات یدکی از منبع اصلی، تولید آنها مدتی متوقف و مجددا از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ تولید ۸۸۸۰۸ دستگاه سفارش مربوطه به مصالحه در دیوان داوری لاهه انجام گرفت که تاکنون حدود ۹۴۷۴۶ دستگاه انواع جیپ در این شرکت تولید شده است.
در ادامه تولیدات جیپ در سال ۱۳۵۹ قراردادی با شرکت ماهیندرای هند بسته شده که با ورود قوای محرکه تولید جیپ های توسن، کالسکه ای و کروکی در خط تولید قرار گرفت ولی به دلیل کیفیت نامرغوب آنها در سال ۱۳۶۵ نیروی محرکه جیپ به شرکت میتسوبیشی ژاپن سفارش داده شد که از مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار بود.
با مطالعات بسیار گسترده ای که از مدتها پیش توسط سازمان مهندسی شرکت شروع شده بود اتومبیل جیپ را به شکل بسیار مطلوبی تغییر داد و در سال ۱۳۶۸ جیپ صحرا را آماده عرضه به متقاضیان نمود. این اتومبیل با قوای محرکه میتسوبیشی تولید گردید که به عنوان یک اتومبیل دو منظوره (شهری و بیابانی) مورد استفاده قرار می گیرد. به موازات تولید جیپ وانت شورلت نیز از سال ۱۳۵۶ آغاز گردید که تا سال ۱۳۶۱ ادامه داشت و حدود ۱۹۸۴ دستگاه تولیدشد. همچنین تولید لندرور ۷ نفره اسپانیایی نیز از سال ۱۳۶۲ آغاز شد که تا سال ۱۳۶۶ ادامه داشت و در مجموع حدود ۱۴۵۹۱ دستگاه از این خودرو تولید گردید.


تعداد صفحات : 75 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود