گزارش کارآموزی چشم پزشکی یا مدیریت

دانلود گزارش کارآموزی چشم پزشکی یا مدیریت گزارش کارآموزی چشم پزشکی کارورزی چشم پزشکی گزارش کارآموزی رشته مدیریت گزارش کارآموزی مهندسی مدیریت مقاله گزارش کارآموزی مدیریت گزارش کارآموزی مدیریت مقاله گزارش کارآموزی چشم پزشکی یا مدیریت

Ophthalmology training or management

 

موضوع : گزارش کارآموزی چشم پزشکی یا مدیریت

بخشهای مقاله
۱٫ RFP (تعریف مقاله) شامل- موضوع- چارت سازمانی- شرح وظایف.
۲٫ نمودار گانت (Gant)
۳٫ DFD (سطح صفر- سطح یک)
۴٫ D.TA (جدول تصمیم گیری) و
D.TR (درخت تصمیم گیری)
۵٫ ERD (نمودار ارتباط موجودیت ها)

نظر به اینکه کلیه انسانها در تمام دوران زندگی از بدو تولید تا ؟؟؟؟؟؟؟؟ سالمندی در معرض خطرات و بیماریهای ناشی از عوامل از لحاظ ژنتیکی و یا عوامل زیست محیطی وتغذیه دچارناراحتی های چشمی‌بوده اند.که ناگریز برای جبران‌خسارت های وارده و اینکه دید افراد را به حالت عادی یا صد در صد برسانند. عینک های طبی معنی و مفهوم خاص خود را پیدا کرده اند بگونه ای که عینک های طبی اعم از آفتابی و غیر آفتابی ابزاری برای جذب دیدن و در عین حال چون روی صورت افراد قرار می گیرد باید به لحاظ نوع و شکل و دیگر و ظرافت به کمک زیابی صورت بیاید. البته در صفحات فوق نشان می دهد که تمام انسانها درمراحل مختلف زندگی یابه عینکهای طبی ویا عینکهای آفتابی نیازمند بوده اند.وحال می توان نیازمندی افراد رابه عینکهای طبی یا آفتابی در قالبی کاملاً اصولی و منطقی در ارائه بحث به رشته تحریر درآورد. در مرحله اول مروری بر بیماری های چشمی داریم که عباتنداز:
۱٫ دوربینی: استفاده از عدسی های طبی محدب (convex)
۲٫ نزدیک بینی: استفاده از عدسی های طبی مقعر (coneave)
۳٫ آستیگماتیسم: استفاده از عدسی های استوانه ای (cylinder)
۱٫ دوربینی: در این نوع بیماری های چشمی کره چشم فرد مورد نظر از حد معمول کوچکتر بوده و در نتیجه تصویر اشیاء در فاصله ای دورتر، در پشت شبکیه ایجاد شده و تشخیص مورد نظر تصویری مبهم و غیر شفاف از اشیاء را خواهد داشت و چون مکانیزم چشم فوق العاده پیچیده و در عین حال خارق العاده می باشد سعی
می کند از تصاویر، تصویری تا حد امکان شفاف در اختیار شخص مورد نظر قرار دهد و چون امکان پذیر نمی باشد در نتیجه شخص مورد نظر در پایان یک روز کاری خستگی زیادی را از جانب چشمان خود حس می کند که تاثیر زیادی در راندمان کاری فرد مورد نظر در طی روز تیر خواهد داشت. و برای رفع این قضیه باید از عدسی های محدب (یا convex) استفاده کرده تا بتواند تصویر اشیاء را روی شبکیه یا نقطه ماکده نشان دهد.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 25

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط