گزارش کارآموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم

دانلود گزارش کارآموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم دانلود گزارش کارورزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم کارآموزی در پلیس ۱۰کارآموزی عملکرد پلیس عملکرد پلیس عملکرد پلیس فتا عملکرد پلیس ساختمان عملکرد دوربین پلیس شکایت از عملکرد پلیس

Police Performance

 

موضوع : گزارش کارآموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم

در این گزارش کارآموزی می خوانیم تاریخچه پلیس ـ عملکرد پلیس ـ چگونگی برقراری ارتباطات بین گونه های مردم با پلیس ـ چگونگی آگاهی سازی پرسنل پلیس با فرهنگ های مختلف در کشور ـ ادراک متقابل همدلی ها برگزاری کلاسهای توجیهی ـ ارشاد ـ احکام ، سیاسی ، سخنرانیها ، چگونگی اجرای این مراسمات و نحوی نظارت و مدیریت بر مراسمات و ارائه راهکارههای جدید و بازدهی عملکردها و..
تکریم ارباب رجوع ها باید از عوامل و پلیس که تخصص در زمینه جامعه شناسی و فرهنگ شناسی و روانشناسی استفاده نمود برگزاری کلاسهای مخصوص و تغییر آنها روح و روان پرنس جوان و هدایت آنها به سمت سوی تقوا و چگونگی حل مشکلاتشان در زندگی و توکل به خداوند تبارک و تعالی آموزش تهزیب نفس و جلوگیری از تهاجم فرهنگی غرب دوری جستن افراد از افراد شرور و تباه کار ایجاد احساس مسئولیت بوجود آوردن روحیه شجاعت فداکاری و هدف از برگزاری مراسمات عبارتست از جلب نظر مردم مسئولان ، کارشناسان دست اندرکاران فعالیتهای خاص .
ـ تعمیر نگه داری
مرتبط با آن سازمان یا موضوع . یقیناً ناجا از تأثیرگزارترین بخش های و نیروی مسلح در جمهوری اسلامی است در تاریخ یک کشور معمولاً بخش اندکی به جنگ و دفاع اختصاص می یابد و لذا نیروهای مسلح کشور ضمن اینکه اهمیت و جایگاه خویش را ـ حتی در زمان صلح ـ دارا می باشند و همگان بر این اهمیت واقف هستند ، معذلک بطور طبیعی فاقد ارتباط مستمر و تنگ تنگ با بدنه جامعه می باشند . لیکن آن بخش از نیروهای مسلح که تعامل پیوسته را جامعه دارند همیشه مدنظر بوده ، مورد سؤال اند و مسئولیت ها و وظایف شان همواره مورد بحث ، نقد و تحلیل است ناجا و پلیس کشور که بخشی از نیروهای مسلح کشور است ، مسئولیت در ناجا متنوع می باشد ، از تشخیص هویت افراد گرفته تا پیگیری و کشف جرائم کنترل ترافیک ، کنترل هویت میلیونها خودرو سبک و سنگین در سطح کشور کنترل و شناسائی اتباع خارجی ، کنترل و برخورد باقاچاق کالا و مواد مخدر و غیره

دانلود گزارش کارآموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم
پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم

فهرست مطالب

مقدمه
آشنایى با محل کارورزى
عقیدتی سیاسی و ثبت صدور
عملکرد
تعمیر نگه داری
پلیس و احساس امنیت در مردم
الف ـ مقدمه
ب ـ امنیت چیست ؟
ج ـ پلیس مقتدر و برقراری امنیت ( پلیس و توسعه امنیت )
د ـ مردم و امنیت
ح ـ مردم و احساس امنیت
نیروی انتظامی و فرهنگ سازی ترافیک
پیام های ترافیکی ایام نوروز
پیشگیری از سرقت منزل
پیشگیری از سرقت محل کسب
پیشگیری از سرقت در معابر عمومی
پیشگیری از کیف قاپی
پیگیری انواع سرقت
مسافرت با قطار
مسافرت جاده ای
چگونه می توان کودکان را برای استفاده صحیح اینترنت کمک نمود ؟
سخنی با جوانان


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 35

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط