صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارآموزی عمران اجرای دیوار حایل

گزارش کارآموزی عمران اجرای دیوار حایل

دانلود گزارش کارآموزی عمران اجرای دیوار حایل نحوه اجرای دیوار حایل جزئیات اجرای دیوار حایل روش اجرای دیوار حائل انیمیشن نحوه اجرای دیوار حائل گزارش کارآموزی عمران اجرای دیوار حایل طراحی دیوار حایل سنگی دانلود گزارش کارآموزی طراحی دیوار حایل تعریف دیوار حائل اجرای دیوار حایل

Civil Training and Retaining walls

 


موضوع : گزارش کارآموزی عمران اجرای دیوار حایل

فهرست مطالب

فصل اول: آشنایی کلی با مکان کارآموزی
فصل دوم: ارزیابی بخش‌های مرتبط با رشته علمی کارآموزی
فصل سوم:‌ آزمون، آموخته‌ها، نتایج و پیشنهادات
مختصری در مورد دیوارحائل
آبروها
پی ها
زیر سازه ها
دماغه پایه
شمع ها
اتصالات و درز ها
فولادهای حرارت
دیوار جناحی
زهکشی
فولاد بال
پوشش وفاصله گذاری فولاد

گزارش کارآموزی عمران اجرای دیوار حایل
کارهای عمومی ساختمان
شرکت برین سازان مروارید گرگان
اجرای دیوار حائل
کارآموزی عمران اجرای دیوار حائل
دانلود گزارش کارآموزی عمران اجرای دیوار حائل

مختصری از کارآموزی :

چون کندن مکان پی توسط بیل به صورت دقیق و صاف و یکدست نیست، لذا پس از کندن توسط بیل چند کارگر شروع به صاف کردن دیواره و سطح کف پی می‌کنند تا برای ریختن بتن مگر آماده گردد. سپس بتن مگر که عیار سیمان آن ۱۵۰ کیلوگرم/مترمکعب است، توسط دستگاه بتونیر آماده می‌گردد و در کف پی ریخته می‌شود تا سطح کف پی صاف و یکدست و تراز گردد. از طرف دیگر بتن پی که ریخته می‌شود، با خاک کف پی در تماس نباشد و آب سیمان آن جذب خاک نشود (خاصیت بتن مگر).
پس از خشک شدن مگر روی آن به ابعاد پی ذکر شده قالب‌بندی می‌کنند. قالب‌ها پس از روغن‌کاری سطح آن که با بتن در تماس است. برای جلوگیری از چسبندگی آن با بتن توسط پشت‌بند و سیم آرماتوربندی در جای خود محکم می‌شوند. این قالب‌بندی به صورت هر ۵ متر به ۵ متر انجام می‌گیرد و بین هر قالب‌بندی در حدود ۵ سانتیمتر فاصله ایجاد می‌نمایند تا به عنوان درز انبساط عمل نماید تا در کم و زیاد شدن حجم بتن در تابستان و زمستان از فشار پی و در نتیجه ترکیدن آن جلوگیری شود و این درزها را توسط یونولیت پر می‌کنند تا آشغال و سنگ درون آن را پر نکند.
پس از قالب‌بندی بتن که با عیار ۲۵۰ و توسط ۲ دستگاه بتونیر و کارگران آماده شده درون این قالب‌ها ریخته می‌شود و بتن در مراحل مختلف چند بار با دستگاه ویبراتور ویبره می‌شود تا هوای محبوس در بین خارج شده و بتن متراکم شود. کارگران در هر روز حدود ۲۰ مترمربع بتن‌ریزی می‌کردند و پیش می‌رفتند. هنگامی که کار بتن‌ریزی پی به اندازه ۲۰ متر تا ۳۰ متر پیش ‌رفت و پی خشک شد، سنگ‌هایی که از رودخانه جمع‌آوری شده بودند، توسط تراکتور به محل پی انتقال داده شده و در آنجا سنگتراش‌ها، سنگ‌هایی را که قابلیت تراش داشتند، با چکش‌های فلزی مخصوصی و با مهارت خاصی به صورت مکعبهایی درمی‌آوردند که ابعادشان حدوداً ۲۰×۲۰ یا ۳۰×۳۰ بود.
پس از آن سنگ‌های تراش خورده را در نما مانند اجرچینی (کله راسته) می‌چینند (برای جلوگیری از گسستگی و ایجاد شدن درز بین دو رج سنگ) در این دیواره چینی سنگی پس از چیدن یک رج سراسری در نما پشت آنرا نیز با ملات و قلوه سنگ‌های تراش نخورده رودخانه‌ای پر می‌کنند تا قطر دیوار به حدود ۳ متر برسد.
سپس رج ردیف بعد را در نما ادامه می‌دهند و پس از اتمام طبقه بالا پشت آن را پر می‌کنند. این کار تا ارتفاع حدود ۱ متر انجام می‌شود. سپس ادامه کار نما به همان حالت می‌باشد، ولی از پشت کار حدود ۴۰ سانتیمتر عرض دیوار کمتر می‌شود تا کار به صورت پله اجرا شود. در فاصله ۲ متری نیز دوباره ۴۰ سانتیمتر کار از پشت کم می‌شود تا پله بعدی ایجاد شود (پله کردن کار باعث پخش شدن بار بر روی دیواره به صورت یکدست می‌شود).

 


تعداد صفحات : 20 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود