گزارش کارآموزی سنگ زنی و ابزار تیزکنی سیلندر پیکان

گزارش کارآموزی سنگ زنی و ابزار تیزکنی سیلندر پیکان گزارش کار سیلندر جدار نازک خرید کارورزی سنگ زنی سیلندر پیکان گزارش کار تراشکاری سیلندر گزارش کار گیربکس پیکان گزارش کارآموزی پیکان سرسیلندر پیکان حجم سیلندر پیکان قطر سیلندر پیکان واشر سر سیلندر پیکان

Training and tool grinding cylinder Tyzkny arrow

 

موضوع : گزارش کارآموزی سنگ زنی و ابزار تیزکنی سیلندر پیکان

فهرست مطالب
۱-بخش اول
تیز کردن مته ها
کوئیک کردن مته ها

۲-بخش دوم
تیز کردن فرزها

۳-بخش سوم
تعویض کردن کارترها

۴-بخش چهارم
تیز کردن برقوها

۵-بخش پنجم
تیز کردن برچ ها

خلاصه مطالب :
مته ها :
مته ها از نظر جنس به دو نوع تقسیم می شود . مته های الماسه و مته های معمولی برای تیز کردن مته های الماسه از سنگ الماسه وبرای تیز کردن مته های معمولی از سنگ معمولی استفاده می شود و زاویه بین دو فاز مته حدوداً ۱۲۰ درجه است . مته ها از نظر نوک به دوع تقسیم می شود . مته های دوپر و مته های سه پر .
مته های دوپر برای سوراخکاری و مته های ۳ پر برای پخ زدن به کار می رود

فرزها :
فرزها انواع مختلفی دارد که هر یک تحت زاویه خاصی تیز می شود به طور مثال فرزهای دستگاه بیست و یک سیلندر تحت زاویه پخ ۴۵ و براده شکن ۶ درجه و ۸ درجه تیز می شود .

کارترها :
کارترها مانند فرزها تیز نمی شود و باید تعویض شود که لبه های برنده آنها الماسه است که چهارگوش و سه گوش هستند و بعد از تعویض الماسه ها باید ساعت شود .

برقوها :
تیز کردن برقوها توسط دستگاه سنگ مخصوص انجام می شود که بعد از تیز کردن باید ساعت شود .

برچ ها :
برچ به دو نوع گرد و تخت تقسیم می شود و برچ ها بر خلاف فرزها و مته ها هر روز تیز نمی شوند و بعد از چند ماه کارکرد تیز می شود و تلرانس آنها پایین هستند برچ های گرد برای تیز کردن آنها باید بین دو مرغک قرار بگیرد و برج های تخت برای تیز کردن آنها باید بر روی مگنت بسته شود .

نتایج حاصله :
تیز کردن ابزارهای براده برداری یکی از کارهای اساس در صنعت به شمار می رود و صرفه جویی اقتصادی در صنعت است و دقت بالای را با به هنگام کار داشته باشیم چون ممکن است صدمات جبران ناپذیر وارد کند .
دستگاه براده برداری باید مطابق با صنعت روز باشد . تا زمان انجام کار کاهش یابد .


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 13

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط