صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارآموزی رشته هنر ،آشنایی با امور گرافیک و امور چاپ دفتر تبلیغاتی

گزارش کارآموزی رشته هنر ،آشنایی با امور گرافیک و امور چاپ دفتر تبلیغاتی

دانلود گزارش کارآموزی رشته هنر ،آشنایی با امور گرافیک و امور چاپ دفتر تبلیغاتی مقاله کارورزی گزارش کارآموزی هنر گزارش کارآموزی چاپخانه گزارش کارآموزی چاپ گزارش کارآموزی در چاپخانه دانلود گزارش کارآموزی در چاپخانه دانلود رایگان گزارش کارآموزی در چاپخانه گزارش کارآموزی لیتوگرافی و چاپ گزارش کارآموزی شرکت تبلیغاتی گزارش کارآموزی کانون تبلیغاتی گزارش کارآموزی در شرکت تبلیغاتی

According to art training, familiarity with the graphics and printing of promotional office

 

قسمتی از متن:

 کیفیت زندگی انسان به تأثیرات محیط زندگی او بستگی بسیار دارد . درحقیقت طبیعت محیط اطراف انسان ، طبیعت ذهن او را می سازد. جوامع انسانی به واسطه ی وجود ارتباطات توسعه پیدا می کنند و ارتباطات با پیچیده تر شدن زندگی افزایش می یابند. با شناخت علایم ارتباطی و نشانه ها اسرار این جهان پیچیده نیز شناخته می شود .
امروزه شهرها تبدیل به آثار هنری بزرگی شده اند که آفرینندگانی به بزرگی خود و به عدد جمعیتشان دارند که هدف نهایی آنان ، بوجود آوردن محیطی خلاق برای کسانی است که در آن زندگی می کنند .
انسان ها از دیربازهمیشه محیط زندگی خود را برای مأنوس کردن فضاها با روح خود تزئین می کرده اند. آثار به دست آمده از روزگاران دور نشان می دهد که هنرمندان آن دوران به واسطه موقعیت خاص زمان و مکان ، آثار کاربردی ـ تزئینی بسیاری را بوجود آورده اند ، همان چیزی که امروزه طراحان آن را تکمیل کرده اند و به آن نام گرافیک محیطی داده شده است .

 

فهرست مطالب:

فصل اول 
خلاصه کارآموزی
فصل دوم 
تاریخچه دفتر گرافیکی نوفه
فصل سوم 
مقدمه
فصل چهارم 
هنر گرافیک
تاریخچه هنر گرافیک
جایگاه امروز گرافیک در جهان
علایم ارتباطی و نشانه ها در گرافیک محیطی
فصل پنجم
نمادها
تاریخچه نمادها
تاریخ علایم
تاریخ طراحی لوگو
تعریف آرم
تعریف نشانه
فصل ششم 
چاپ
فصل هفتم 
گزارش کارآموزی
منابع


تعداد صفحات : 56 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود