صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارآموزی رشته حسابداری مالی، شرکت های خصوصی

گزارش کارآموزی رشته حسابداری مالی، شرکت های خصوصی

دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری مالی شرکت های خصوصی گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت تولیدی گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت کامپیوتری گزارش کارآموزی رشته حسابداری.pdf گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شهرداری گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت خصوصی دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت خصوصی

Report of Financial Accounting training courses, private companies

 

قسمتی از متن:
مفاهیم تحلیل هزینه ای و مالی، ارتباط قابل ملاحظه ای با مدیریت و بهبود بهره وری دارد. برای بقای کسب و کار، مدیریت کارآمد جنبه های مالی آن اساسی است. از این گذشته، برای موفقیت بهبود بهره وری، مدیریت منابع مالی باید به صورت صحیحی انجام شود؛ و این به معنی آن است که پیامدهای مالی هرگونه امکان بهبود بهره وری باید تحلیل شده و در نظر گرفته شود.

حسابداری را می‎توان فرآیند «شناسایی، سنجش و ابلاغ اطلاعات اقتصادی که امکان انجام قضاوت های آگاهانه و اتخاذ تصمیم های آگاهانه را برای استفاده کنندگان از آن اطلاعات فراهم می‌کند» تعریف کرد. اطلاعات در سیستم های حسابداری اساساً به داده های مالی درباره مبادلات تجاری مربوط می‎شود که برحسب «پول» ارائه می‎شوند.

حسابداری را گاه زبان کسب و کار (تجارت) می‎نامند. این سیستم محیطی را فراهم می‌کند که از طریق آن بازاریابی، تولید، منابع انسانی و دیگر عوامل مؤثر در تصمیم گیری، بازتابی به تعبیر پولی پیدا می‌کنند. این نکته، نحوه استفاده بیشتر شرکت ها را از حسابداری و امور مالی به عنوان «یکپارچه کننده ای» که پیامدهای ترکیبی مسیر مفروضی از اقدام (ها) را در موقعیت مالی شرکت مشخص می کند، نشان می‎دهد. موضوع هایی که در این مدول آمده است، به سه حوزه وسیع مدیریت مالی و حسابداری مربوط می‎شوند که عبارتند از حسابداری مالی، حسابداری مدیریت و مدیریت مالی.

هدف اصلی حسابداری مالی طبقه بندی و ثبت جزئیات مبادله به تعبیر پولی است تا امکان آماده کردن ترازنامه ها و صورت های دوره ای درآمد فراهم شود. کانون توجه حسابداری مالی،‌ آماده کردن صورت های مالی شرکت برای استفاده توسط «طرف های» برون سازمانی است.

در عین آن که اطلاعات حسابداری مالی، فواید و کاربردهای بدیهی در یک شرکت دارد، هدف اصلی از مطالعه حسابداری مالی، توجه به نیازهای استفاده کنندگان برون سازمانی صورت های مالی منتشر شده، است.

 

فهرست مطالب
مقدمه ای بر تحلیل هزینه ای و مالی
۱-۱-اهمیت تحلیل هزینه ای و مالی
۱-۲-ماهیت تحلیل هزینه ای و مالی
حسابداری و امور مالی
حسابداری مالی
حسابداری مدیریت
مدیریت مالی
۲-۱- صورت های مالی
گزارش پایان دوره
پنج گروه اساسی حساب ها
اصول پذیرفته شده حسابداری
چارچوب های مقرر برای شرکت های عمومی
۲-۲- تحلیل و تفسیر صورت های مالی
تحلیل و تفسیر
محدودیت های تحلیل و تفسیر
نقش تحلیل گرها
حسابداری مدیریت
۳-۱- رفتار هزینه ای
فرض خطی بودن هزینه ها
۳-۱-۱- شیوه های تعیین هزینه های ثابت و متغیر
نمودار پراکندگی
برآورد فراز و فرود
تحلیل رگراسیون ساده
۳-۲- تحلیل هزینه، مقدار، سود
اصطلاحات در تحلیل سود، مقدار، هزینه
۳-۲-۱- شیوه های تحلیل هزینه، حجم و سود
۳-۳- هزینه یابی جذبی و متغیر
۳-۴- تصمیم گیری کوتاه مدت
۳-۵- بودجه بندی و برنامه‌ریزی عالی
مقدمه ای بر تحلیل هزینه ای و مالی
۱-۱- اهمیت تحلیل هزینه ای و مالی


تعداد صفحات : 25 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود