صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » عمران  »  گزارش کارآموزی بتن در شرکت مهر کاشانه تبریز

گزارش کارآموزی بتن در شرکت مهر کاشانه تبریز

دانلود مقاله کارورزی با عنوان دانلود گزارش کارآموزی بتن در شرکت مهر کاشانه تبریز به همراه عکس در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۴۰ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود گزارش کارآموزی بتن در شرکت مهر کاشانه تبریز

مقدمه :
هدف از رشته عمران تربیت نیرو های متخصصی است که بتوانند در مقاله های مختلف عمرانی در زمینه های ساختمان سازی، راه سازی، پل سازی و غیره مسئولیت طراحی محاسبه ،اجرا و نظارت بر اجرا را بر عهده گیرند. مهندسی عمران از جمله رشته هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است.

۱- آشنایی کلی با مکان کار آموزی
الف-تاریخچه سازمان :
شرکت ساختمانی مهر کاشانه تبریز در سال۱۳۷۶ به ثبت رسید،که از زمان تأسیس به بعد،فعالیتهای خود را در زمینه کارهای عمرانی،با مدیریت جناب آقای مهندس فرهاد رضاپور ومهندس سامان صفرخانی و آقای ناصر رضاپور شروع کرد وفعالیتهای این شرکت ساختمانی در رشته های ابنیه(ساختمان)و آب در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،دارای رتبه بندی می باشد.

ب-نمودار سازمانی و تشکیلات :
شرکت ساختمانی مهر کاشانه تبریزاز نوع سهامی خاص بوده که سهامداران آن مهندس فرهاد رضا پور،ناصر رضا پور،مهندس رضا کفشدار ومهندس سامان صفرخانی می باشد که آقای مهندس فرهاد رضاپور به عنوان مدیرعامل شرکت وآقای ناصر رضاپور به عنوان رئیس هیئت مدیره وآقای سامان صفرخانی به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره می باشد.

ج- نوع محصول تولیدی و خدماتی
ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه های ساختمان و آب از زمینه های خدماتی شرکت مهر کاشانه تبریز می باشد که از جمله فعالیتهای عمرانی که این شرکت از تأسیس به بعد اجرا نموده است، می توان مقاله ۴۸ واحدی شهید بهشتی میانه،۶۴واحدی آسمان ماکو(آ.غ)و ۱۶۰واحدی پردیس یک نقده(آ.غ) وخوابگاه شماره ۲ دانشکده فنی و مهندسی بناب اشاره نمود در حال حاضر نیز این شرکت مشغول اجرای مقاله سلف غذاخوری دانشکده فنی ومهندسی بناب می باشد که اینجانب دوره کارآموزی خود را در این مقاله با راهنمایی مدیر عامل و رئیس کارگاه این شرکت گذراندم.

د-شرح مختصرازفرآیند تولید
تمامی مقاله هایی که این شرکت در سالهای اخیر اجرا نموده ودرحال حاضر نیز مشغول اجرای آن می باشد به صورت تمام کار و با مصالح می باشد به طوری که پس از تحویل زمین اجرای مقاله، کارفرمای طرح، نسبت به اجرای کامل عملیات اجرایی اعم از: عملیات سفید کاری، نازک کاری و حتی دربرخی موارد مبلمان ومحوطه سازی اقدام می نماید.

۲- آماده سازی زمین مقاله(تمیزکاری از گیاه و علف و درخت و چاه و گودال و …):
قبل از پیاده کردن نقشه باید عملیات پاک سازی محل ساختمان را انجام دهیم . این عملیات شامل تخریب بناهای موجود وغیر قابل استفاده ریشه کنی بوته ها و درختان تمیز کردن نخاله ها و سنگ و کلوخ است . تخریب ساختمانها کاری تخصصی است و باید توسط افرادی که در این کار مهارت دارند انجام شود . ریشه کنی درختان را می توان توسط ابزارهای دستی یا مکانیکی انجام داد . بریدن درختان بزرگ را باید به افراد ماهر واگذار کرد . محل ساختمان باید کاملاً از چمن و دیگر نباتات پاکسازی شود این عمل در واقع برای پاکسازی خاک صورت میگیرد . چون ممکن است حدود ۳۰ سانتیمتر از خاک سطحی شامل گیاهان زنده و نباتات باشد در نتیجه خاک سطحی سست شده و به آسانی فشرده میشود که این خاک برای ساختمان سازی مناسب نیست . پس این خاک باید با ماشین آلات خاک برداری یا با وسایل دستی ساده مانند بیل و فرغون برداشته و به محل مناسبی حمل شود . در ضمن چنانچه سطح زمین نا صاف باشد باید با گریدر و یا با وسایل دستی تسطیح و خاکهای اضافی به محل دیگری برده شود . و……

فهرست مطالب:
مقدمه ۳
آشنایی کلی با مکان کارآموزی  ۵
آماده سازی زمین مقاله(تمیزکاری از گیاه وعلف و درخت و…)  ۶
تجهیز کارگاه  ۷
پیاده کردن نقشه و هدف آن  ۸
تعیین آکس ستونها و آماده سازی برای پی کنی در این مقاله ۹
عملیات خاک برداری وپی کنی وبارگیری و حمل ۱۰
تسطیح سطوح خاک برداری  ۱۰
بتن مگر  ۱۱
آرماتوربندی فونداسیون  ۱۱
پلان میلگردگذاری فونداسیون  ۱۳
ریشه گذاری راه پله ها و ستونها ۱۴
میلگردهای تقویتی فونداسیون  ۱۴
قالب بندی فونداسیون  ۱۵
بتن ریزی فونداسیون  ۱۵
میلگردگذاری ستونها و قالب بندی و بتن ریزی آنها  ۱۶
پلان جزئیات ستون ها  ۱۷
کرسی چینی،ایزوگام روی کرسی وبلوکاژ  ۱۸
سقف  ۱۸
چگونگی اجرای سقف تیرچه بلوک  ۱۹
کلاف عرضی ( ژوئن )  ۲۰
بتن ریزی سقف ها  ۲۱
پلان تیرریزی سقف و جزئیات  ۲۲
نحوه تولید تیرچه ۲۳
برنامه آینده ۲۴
توضیحی در مورد مقاله  ۲۵
شناسنامه شرکت  ۲۶
عکس هایی از مقاله  ۲۷


تعداد صفحات : 40 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود