گزارش کارآموزی بازرسی جوش، شرکت ناظرین جوش پارس

Internship report weld inspection, welding supervisors Pars Company

دانلود گزارش کارآموزی بازرسی جوش، شرکت ناظرین جوش پارس

بخشی از متن:
مهندسان با تعیین خواص مواد به وسیله انجام آزمونهای استاندارد بر روی قطعات آزمون کاملا آشنایند. بیشتر دانستنی‌های ارزشمند، از قبیل داده‌های مرتبط به خواص کششی، فشاری، برشی و ضربه‌ای ماده به کمک این آزمونها به دست می‌آید، اما این گونه آزمونها ماهیتی ویرانگر دارند. وانگهی خواص ماده که به کمک آزمون استاندارد ویرانگر تعیین می‌شود، لزوما رهنمون روشنی به سوی مشخصه‌های کاربردی قطعه پیچیده‌ای که بخشی از مجموعه مهندسی بزرگتری است، ارائه نمی کند. در ماده یا قطعه در حین ساخت، انواع نقصها به اندازه‌های مختلف ممکن است بوجود آید و ماهیت اندازه دقیق نقص بر کارکرد آتی آن قطعه نیز تاثیر می‌گذارد. نقصهای دیگری مانند ترکهای ناشی از خستگی یا خوردگی، در حین کار با ماده نیز ممکن است بوجود آید. منشاء انواع نقص در مواد و قطعات در شکل ۱ دیده می‌شود. بنابراین برای آشکار سازی نقصها در مرحله ساخت، و همچنین برای آشکار سازی و مشاهده آهنگ رشد آنها در حین عمر کاری هر قطعه یا مجموعه، باید وسایل قابل اطمینانی در اختیار داشت.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
ضرورت بازرسی
انواع سیستمهای بازرسی
چگونگی بازرسی
برتریهای آزمون غیر مخرب
فصل دوم
ایمنی در جوشکاری
الف – بیولوژیکی
ب – شیمیایی
ج – ارگونومی
د – فیزیکی
– کاربرد مواد نفوذ کننده
– زدودن مواد اضافی
– ظهور
مشاهده و بازرسی
آماده سازی و تمیز کاری سطح
کاربرد مواد نفوذکننده
۲-۲-۲- آزمون فراصوتیUT
ماهیت صوت
سیستم‌های نمایش
روشهای بازرسی
روش بازتاب با پروب عمودی
روش بازتاب با پروب زاویه‌ای
تشخیص نقص‌ها
الف) نقص‌های جوشکاری
شرایط سطح
۳-۲-۲- شرح وظایف
فصل سوم
نتیجه گیری

این فایل شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات: ۵۸


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 58

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط