صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارآموزی اجرای ساختمان فلزی

گزارش کارآموزی اجرای ساختمان فلزی

دانلود گزارش کارآموزی اجرای ساختمان فلزی گزارش کارآموزی عمران ساختمان فلزی گزارش کارآموزی ساختمان فلزی دانلود گزارش کارآموزی عمران ساختمان فلزی دانلود گزارش کارآموزی ساختمان فلزی دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان فلزی گزارش کار کارآموزی ساختمان فلزی کارآموزی عمران ساختمان فلزی مقاله کارآموزی ساختمان فلزی دانلود گزارش کارآموزی ساختمان فلزی

Steel construction training

 

موضوع : گزارش کارآموزی اجرای ساختمان فلزی

فهرست مطالب
مقدمه
بررسی بازدیدهای مرحله اول در حین ساخت
تقسیم بندی ساختمانها از نظر اسکلت
۲ طرف بادبندی
دو طرف خمشی
یک طرف بادبند، یک طرف خمش
ستونهای کوتاه
مکان مهاربندها(بادبندها)
انواع مهاربندها
باگذاری
استاتیکی
دینامیکی
بازدیدها
سازه نگهبان
فوند اسیون
مهاربندها
اتصالات
بدون شرح
منابع و ماخذ

مقدمه:
با توجه به این که مقاله ای حاضر در مورد ساختمانهای اسکلت فلزی می‌باشد ما تلاش خود را بر این پایه متمرکز می کنیم که مراحل حساس ساخت و ساز یک اسکلت فلزی را در این مقاله از ابتدا تا زمان ساخت یک مرور کنیم و پدیده های خطرآفرین نظیر زلزله، سیل، طوفان و لغزش لایه های زمین می توانند خطر جدی برای جان و مال انسانها به دنبال داشته باشند. در این میان رویداد زلزله در طول تاریخ آثار غیر قابل جبرانی را به همراه داشته است. خوشبختانه در حال حاضر با توجه به پیشرفت های علم مهندسی زلزله، در صورت به کارگیری اصول و ضوابط پیشگیری، خسارات ناشی از زلزله می تواند به حداقل ممکن برسد.
تهران بزرگ که در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز قرار گرفته، عموما بر روی رسوبات آبرفتی عهد حاضر بنا شده است که با وجود گسل های فعال در این ناحیه، این شهر، مانند اکثر شهرهای کشور در خطر جدی وقوع زمین لرزه قرار گرفته است، تهران با خطر نسبی بسیار زیاد زلزله مشخص شده است.
زمین لرزه، از آزاد شدن ناگهانی انرژی انباشته شده در سنگهای پوسته زمین ایجاد می شود. این آزاد شدن انرژی به صورت امواج زلزله آغاز و باعث لرزش سطح زمین می گردد. قرار گرفتن ایران در بخشی از کمربند کوهزایی آلپ- هیمالیا، یکی از جوانترین نواحی کوهزایی جهان محسوب می شود، باعث شده است که فلات ایران از لحاظ لرزه خیزی بسیار فعال بوده، و به علت عدم ساخت وسازهای مناسب هراز چندگاهی هزاران نفر با رویداد زمین لرزه های ویرانگر به کام نیستی بروند.
تجربه ثابت نموده است که روشهای پیشگیری و آمادگی نقش موثری در کاهش خسارت ناشی از زلزله دارد. یکی از محورهای مهم برای محقق نمودن روشهای پیشگیری و آمادگی در به حداقل رساندن خسارات ناشی از زلزله، آشنایی همگانی با زلزله است.
بی تردید شناخت پدیده زلزله و ارائه الگوهای مناسب برای آمادگی و مقابله جمعی و فردی از قبل، در هنگام و بعد از زلزله می تواند از آثار مخرب آنها بکاهد.

چکیده:
در این گزارش مراحل اجرای یک مقاله ساختمانی از ابتدا که به صورت زمین می باشد را تشریح و توضیح داده است. اجرای گود برداری در زمین های مختلف را و چگونگی انجام این گودبرداری را شرح داده است. سپس بعد از گودبرداری نحوه قالب بندی فوند اسیون نگهداری خاک های اطراف گود و قالب بندی اطراف گود و نحوه قالب و اقسام قالب بندی را توضیح داده است. سپس به سراغ ریختن بتن و ترکیبات بتن که از چه چیزهایی تشکیل شده است و نحوه اجرای بتن مگر و بتن اصلی فوند اسیون را به طور کامل و طرح اختلاط بتن و جزئیات یافتن میلگرد در فوند اسیون و شرح میلگردهای مختلف از جمله روش پیشگیری از زنگ زدگی و نگهداری آن و شرح چاله آسانسور و نحوه استقرار آن در ساختمان و جزئیات نصب اسکلت آسانسور بر روی چاله آسانسور و همچنین نحوه اتصال ستون های ساختمان به بتن فونداسیون به صورت کامل شرح داده شده است و جوشکاری در ساختمان و نحوه جوش و به کار بردن الکترودهای مختلف در اجرای جوش اسکلت نیز به صورت کامل و مبسوط شرح داده شده است.


تعداد صفحات : 5000 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود