صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارآموزی رشته مکانیک خودرو، تعمیرگاه

گزارش کارآموزی رشته مکانیک خودرو، تعمیرگاه

دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک خودرو، تعمیرگاه مقاله کارورزی دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته مکانیک در نمایندگی ایران خودرو دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک خودرو دانلود گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو دانلود گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مکانیکی محسن دانلود رایگان گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو دانلود رایگان گزارش کارآموزی نمایندگی سایپا

Report trainee car mechanic, shop

 

قسمتی از متن:
مقدار مکش هوا در موتور نسبت به فشار اتمسفر تغییر می کند و همچنین فشار اتمسفر به ارتفاع محل کارکرد خودرو بستگی دارد . سنسور فشار ، در داخل مانیفولد هوا قرار دارد که تغییرات را محاسبه کرده و به تناسب آن زمان کنترل پاشش را تنظیم می نماید و بر اساس این تنظیم بنزین تزریق می کند . این اندازه گیری هنگامی صورت می گیرد که موتور روشن و تحت بار زیاد و در دور کم می باشد .
سنسور فشار مانیفولد هوای ورودی ( ۱۳۱۲ ) در حالت سوئیچ باز و موتور روشن در حال کار می باشد و اطلاعات فشار هوای ورودی را به ECU (1320) می دهد . این سنسور با ۵VDC کار می کند و این ولتاژ را از طریق پایه ۱۴ و سیم شماره ۱۳۵۵ از  ECU ( 1320 ) دریافت می کند…

فهرست مطالب:

مقدمه
موتور XU7 JP/L/Z
کنترل یونیت موتور ECU
محاسبه زمان جرقه در کویل
سنسور دور موتور
سنسور دمای هوای ورودی
کویل دوبل
انژکتورها
پیش گرمکن دریچه گاز
لامپ عیب یاب سیستم سوخت رسانی و جرقه
دانستنیهای عمومی خودرو
سیستم انژکتوری
اجزاء سیستم سوخت رسانی انژکتوری
ECU  و سیستم جرقه زنی اتومبیل
موتور XU7 JP/L/Z

این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت
( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : ۳۳


تعداد صفحات : 33 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود