گزارش تخصصی معماری

دانلود گزارش تخصصی معماری

دانلود گزارش تخصصی معماری

چکیده:
در دنیای امروز تأمین آسایش و آرامش روحی بشری یکی از هدف های اصلی بوده و بکارگیری تکنولوژی و علوم پیشرفته در طراحی و خلق فضا و اجرای مقاله های معماری از اهمیت خاصی برخوردار است.
امروزه ارتباط تصویری دارای جایگاه ارزشمندی است و نقشه کشی معماری یکی از مهمترین گرونه های آن بوده و در تمامی رشته های فنی مود استفاده قرار میگیرد.

مقدمه:
اصولاً رشته معماری با طراحی ساختمان شامل طراحی داخلی، دکوراسیون، مبلمان، و ارتباط فضاها، طراحی خارجی و نمای ساختمان‌ها و به طور خلاصه با مسائل هنری، تاریخی، اجتماعی و بعضاً فنی ساختمان‌ها سر و کار دارد.
مهندس معمار وظیفه طراحی فضاهای داخلی بناها، ارتباط میان آنها و طراحی نمای خارجی سازه را به عهده دارد.
هنرجویان رشته‌ی نقشه‌کشی معماری مهارت لازم برای ترسیم انواع نقشه‌های معماری و ساختمانی به وسیله دست و با کامپیوتر، ساخت ماکت، نقشه‌برداری، متره و برآورد ساختمان، شناخت اجزاء مختلف ساختمان و …. را کسب می‌کنند.متقاضیان ورود به این رشته باید ضمن داشتن علاقه به مسائل فنی و طراحی ساختمان، استعداد و علاقه به مسائل هنری را نیز داشته باشند.

فهرست
چکیده: ۲
مقدمه: ۳
رشته معماری چیست؟ ۴
دروس که دانش آموزان در طی ۲ سال هنرستان می گذرانند: ۴
زمینه‌های شغلی رشته‌ی نقشه کشی معماری ۵
معماری چیست؟ ۷
تعریف معماری : ۸
معرفی رشته کارشناسی معماری ۸
معماری سنتی، معماری ایران : ۱۰
وضعیت نیاز کشور به این رشته در حال حاضر: ۱۱
نتیجه گیری: ۱۱
منابع: ۱۳

 


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 13

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.