گزارش تخصصی معاون اجرایی سری دوم

دانلود گزارش تخصصی معاون اجرایی سری دوم

دانلود گزارش تخصصی معاون اجرایی سری دوم
چکیده گزارش:
سال‌های سال است متصدی امور دفتری پست ناشناخته جهت تمام کارکنان یک واحد آموزشی است که کماکان کلیه کارکنان و افراد آموزشی مدارس در هر نقطه که باز می‌مانند در جهت پیشبرد اهداف خودشان همیشه دنبال کسی هستند که بتوانند خواسه های خودشان را به سر منزل مقصود برسانند لذا جهت این خواسته چه کسی بهتر از دفتر دار مدرسه که بتوان هر چه راحت تر به او امرونهی کرد و تمام مسائل عقب افتاده را به جهت دفتری بودن به گردن آنان انداخت لذا این موارد در آموزشگاهی مورد توجه قرار گرفته و می‌توان در این راستا تئمل نمود.

مقدمه گزارش:
پست دفتری در مدارس چگونه پستی است که تمام خواسته‌ها برمی گردد. در شرح وظایف وقتی می‌نگریم می‌بینیم که یک متصدی امور دفتری باید با تمام کارکنان از رئیس مدرسه گرفته تا پایین‌ترین پست که در مدارس موجود است.باید همکاری کند. تا چند وقت پیش که نام معاون اجرائی در مدارس نامی نا آشنا بود پست دفتری جایگاهی نداشت و در هر مرحله که افزایشی اتفاق می‌افتاد دفتر داران جایگاهی نداشتند. باز خدابه این قشر توجه نمود و به گونه ایشد که لااقل بتواند به این قشر هم توجه شود.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 10

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط