صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش تخصصی  »  گزارش تخصصی معاون آموزشی سری دوم

گزارش تخصصی معاون آموزشی سری دوم

دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی سری دوم

دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی سری دوم
چکیده گزارش:
لازمه پیشبرد هدف‌های آموزشی در دبیرستان دخترانه، داشتن مدیراو معاونین کاردان و شایسته است و چون بهبود زمینه‌های شایستگی مدیر ومعاونین در دبیرستان به بهبود آموزش در سطوح مختلف سالهای تحصیلی بستگی دارد، بنابراین نیاز دبیرستان به مدیران آموزشی شایسته بیشتر احساس شده و اولویت می‌یابد لذا بمنظور بهبود کیفیت مدیریت دردبیرستانهای دخترانه دولتی وانتفاعی باید اقدام به تنظیم برنامه در سطح بالایی گردد تا از این طریق مدیرانی با بینش‌ها، شناخت‌ها و مهارت‌های لازم برای خدمت در دبیرستان‌های دخترانه انتفاعی آماده شوند.

مقدمه گزارش:
باید بپذیریم وقتی که یک نظام آموزشی بر پایه تفکر مهندسی آموزش استوار گردد آسان تر می‌توانیم به آمال و اهداف آموزشی دست یابیم. باید بپذیریم مسئولیت اولیای مدرسه بخصوص معاونین مسئولیتی بسیار خطیری می‌باشد. معاونین مسئول تغییر و اصلاح رفتارهای ناسازگار و تأمین بلوغ عاطفی و سلامت روانی و نوجوانان هستند و مدرسه محلی است که درآن هر دانش آموز به منظور ارضای نیازهای خویش و براساس تجربه‌های قبلی رفتارهای متفاوتی از خود نشان می‌دهد.
مثلاً یک دانش آموزی پرخاشگر و بی انضباط است و دیگری فعالیت و پشتکار دارد، سومی رهبری می‌کند و آن یکی دلقک پیشه است و لودگی پیش می‌گیرد. بنابراین ما باید مدرسه را به محیطی تبدیل کنیم که در آن هر دانش آموزی بتواند دوست داشتن و دوست داشته شدن و احساس با ارزش بودن را تجربه کند. بخصوص که مدرسه ما بوده و همین امر موجب می‌گردد که این پناه در بیشتر موارد از داشتن فرصت‌های کافی و یا برابر با سایر دانش آموزان هم سن و سال خود محروم بوده و نتوانند تجارب اخلاقی و رفتاری درستی را در جهت اجتماعی شدن کسب نمایند. هرچند سن و سال این دانش آموزان به طور معمول حداقل سه تا پنج سال بیشتر از سایر دانش آموزان هم پایه خویش است اما چون در بسیاری از خانواده‌ها نشان دادن این را برای خود عیب دانسته و گاها آن‌ها را پنهان می‌کنند، معمولاً فقط در فضای داخلی خانه‌ها بزرگ شده و قادر نیستند ضمن داشتن یک رابطه و تعامل سالم با دیگران رفتارهای صحیح اجتماعی را فراگیرند و بتوانند درگروه های مختلف اجتماعی شرکت کرده، هویت اجتماعی خویش را بهتر بیابند.

فهرست
چکیده گزارش: ۳
مقدمه گزارش: ۴
متن یا بدنه گزارش: ۵
وظایف معاون آموزشی ۵
تجارب در حیطه‌های مختلف معاون آموزشی ۶
مواردی که معاون آموزشی باید بداند ۶
تجربه ۱ برنامه آغازین ۶
مواردی که معاون آموزشی باید بداند ۷
راهکارهای اجرایی کیفیت بخشی آموزشی ۸
نتیجه گزارش: ۹
منابع و مآخذ گزارش: ۱۰


تعداد صفحات : 10 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود