گزارش تخصصی مدیریت و بیان نحوه ارتباط و تعامل با همکار و معلمان در مدرسه

دانلود گزارش تخصصی مدیریت و بیان نحوه ارتباط و تعامل با همکار و معلمان در مدرسه

دانلود گزارش تخصصی مدیریت و بیان نحوه ارتباط و تعامل با همکار و معلمان در مدرسه
چکیده:
در مدیریت کیفیت جامع که خود محصول مدیریت فرایند مداراست تلاش می کند برنامه ریزی استراتژیک را وارد رفتار روزانه مدارس کند در این روش که به مشارکت همه کارکنان تاکید می ورزد روش ها ، ابزارومدل های مناسبی برای بهبود بخشیدن به کیفیت کار مدرسه به مدیران وکارکنان ارائه می دهد که لازم است مدیران وکارکنان با آموزش این شیوه ها تغییرات عمده ای را در روشهای کاری خود بوجود آورند وهمزمان با این تغییرات برنامه ریزی مناسبی را معمول واجرا نمایند .

در این گزارش تخصصی ضمن تاکید به مدیریت فرایند مدار وارائه تعریفی از مدیریت کیفیت جامع راهکارهایی را برای دستیابی مدیریت به این شیوه ارائه داده است .

مقدمه
مدرسه به عنوان جامعه ای کوچک نقش بسیار مهمی در پیشرفت تحصیلی و کسب مهارت های زندگی دانش آموزان ایفا می کند و می توان آن را به عنوان یک کارخانه ی انسان سازی شناخت و از آنجا که قرار است در مدرسه علم و فرهنگ و تمدن تولید شود و این مهم به دست نخواهد آمد مگر اینکه به صورتی اصولی ، برنامه ریزی شده و با یک مدیریت صحیح و تلاش هم عرض مدیر و معلم باشد . گاهی او.قات عدم آشنایی و عدم آگاهی مدیران با اصول مدیریت باعث از دست رفتن هزینه های مالی ، زمان و انگیزه در مدرسه بین دانش آموزان و معلمان خواهد شد ، کارکنان آموزشگاه اگر انگیزه نداشته باشند کم کار ، غیر فعال خواهند شد پس مدیر باید برای ایجاد انگیزه در مدرس بکوشد . در این مقاله سعی شده است که با ارائه نکته های مدیریتی یک جرقه ای در مدیران ایجاد شود تا احساس شمولیت بیشتری کند و وضعیت موجود در مدرسه را بسنجند ، از خود ابتکار نشان دهند و علل ناکارآمدی مدرسه را شناسایی کنند و در جهت رفع آن بکوشند .

فهرست
چکیده: ۲
مقدمه ۳
تعریف و مفهوم مدیریت ۴
نحوه ی صحیح عملکرد مدیر برای اینکه به هدف مطلوب خود برسد ۵
مدیران انسان دوست و پسندیده ۶
وظایف مدیران در امر آموزش و یادگیری ۶
مدیر و ارتباط آن با روان شناسی ۷
مدیر موفق ۷
چند مورد از اقدامات مدیران به طور موردی ۸
پیشنهادات راهبردی برای مدیران ۹
نتیجه گیری : ۱۱
منابع : ۱۳


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 13

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط