صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش تخصصی  »  گزارش تخصصی دفاعی

گزارش تخصصی دفاعی

دانلود گزارش تخصصی دفاعی

دانلود گزارش تخصصی دفاعی

چکیده گزارش:
وضعیت وشرایط دنیای امروز و فریب کاری و توطئه‌های مختلف قدرت‌های سیاسی ونظامی جهان می‌طلبد که نوجوانان و جوانان عزیز با هوشیاری کامل به حوادث و اتفاقات سیا سی واجتماعی توجه نمایند، تا بتوانند با انتخاب مناسب‌ترین راهنقش موثری در حفظ استقلال فرهنگی وسیا سی کشور و پیشرفت میهن داشته باشند. جوانان یا به اصطلاح دانش آموزان مهارت‌های خاصی را از از طریق مشاهده ودیدن فرا می‌گیرند و در وجود آن‌ها تقویت حس مسئولیت پذیری و همچنین حس اعتماد به نفس وخلاقیت ایجاد می‌شود.

مقدمه گزارش:
به این آسیب مبتلا هستیم. قطعاً” به منظور تعریف یک فعالیت تجمیعی دفاعی، نخست بایستی به سراغ تعریف خود مفهوم تجمیعی دفاعی برویم و بر این اسا س علت مشکل بودن پاسخ گویی به این پرسش، وابستگی به عواملی است مانند: پیچیدگی مفهوم فعالیت‌های تجمیعی دفاعی چند گانگی و تضاد گونه بودن آن ، ابهام، عمومیت وکلیت مفهومی آن، سیا ل بودن واژه تجمیعی دفاعی.
فعالیت تجمیعی دفاعی برای رسیدن به آمادگی وحفظ دستاوردهای انقلاب مقدس اسلامی که هدیه الهی وحاصل هدایت امام راحل (ره) و مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها وجان بازی‌های شهیدان ورزمندگان عزیز است که می‌توان در سر کلاس‌ها جهت تقویت وایمان ومعنویت دردانش آموزان رشد آگاهی‌های دینی واعتقادی آن‌ها، باورکردن تفکر نسبت به فرهنگ اسلامی ومسائل انقلاب اسلامی با به کار بردن فعالیت‌هایی تقویت کرد.

فهرست
چکیده گزارش: ۳
مقدمه گزارش: ۴
بدنه یا متن گزارش: ۵
راهکارهای کاربردی در کیفیت بخشی به درس آمادگی دفاعی : ۵
تقسیم بندی روش تدریس: ۶
الـگــــوی تدریس غیـــــر مستقیم ۷
فواید فعالیت تجمیعی دفاعی ۸
نتیجه گزارش: ۹
منابع و مآخذ گزارش: ۱۰


تعداد صفحات : 10 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود