صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  دانلود گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات شرکت سروش

دانلود گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات شرکت سروش

دانلود گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات شرکت سروش گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات در مخابرات گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات pdf گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات بیمارستان گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات شهرداری نمونه گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات گزارش کارآموزی مهندسی فناوری اطلاعات

IT internship report Soroush

موضوع : گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات شرکت سروش
فهرست مطالب
مقدمه    ۴
دوره اول    ۵
دوره دوم    ۵
دوره سوم   ۶
دوره چهارم   ۶
دوره پنجم وششم   ۷
دوره هفتم   ۷
دوره هشتم    ۸
دوره نهم  ۸
دوره دهم  ۹
انتقادها و پیشنهاد ها  ۰۱
تشکر و قدر دانی  ۱۱
دانلود گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات شرکت سروش
کارآموزی فناوری اطلاعات شرکت سروش
مختصری از کارآموزی :
به منظور پشتیبانی از سیستم های یک شرکت گرافیکی واقع در خیابان احمد آباد عازم آنجا شدم. کارهای زیاد ولی ساده از مواردی است که در این مدت صورت گرفت از جمله نصب ویندوز، فرمت درایو C، نصب درایورها، نصب آنتی ویروس و ویروس کشی و در نهایت نصب نرم افزارهای گرافیکی مورد نیاز آنهاو گرفتن Image از وضعیت موجود.
سیستم های این شرکت بصورت workgroup به یکدیگر شبکه شده بودند که از نظر امنیتی درسطح پائینی قرار داشتند لذا اینجانب برای سیستمی که اینترنت را برای دیگر سیستم ها share می کرد چندین راه کار امنیتی از جمله نصب نرم افزار Internet Zone Alarm، و آنتی ویروسAvast و بستن پورت های اضافی و فعال کردن دیواره آتش ارائه کردم که با موافقت مدیریت روبرو شد. البته راه کار بهتر استفاده از سرویس NAT بود که به دلیل دربرداشتن هزینه کارت شبکه و نصب سرویس مدیریت با این پیشنهاد موافقت نکرد.

تعداد صفحات : 10 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود