صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » جدید  »  پیاده سازی فشرده سازی داده ها در آزمایشگاه دلفی

پیاده سازی فشرده سازی داده ها در آزمایشگاه دلفی

Implement data compression in the laboratory Delphi

پیاده سازی فشرده سازی داده ها در آزمایشگاه دلفی

این مقاله ترجمه مقاله ای با عنوان: IMPLEMENTATION OF DATA COMPRESSION IN THE DELPHI EXPERIMENT می باشد. این مقاله جزئیات فنی پیاه سازی شیوه های متداول فشرده سازی داده در آزمایشگاه  دلفی را تشریح می کند. در انتها فشرده سازی انواع مختلف داده ارائه شده است.
مقدمه:

در این مقاله ما یک کاربرد از شیوه های متداول فشرده سازی بر داده های فیزیکی را با هدف کاهش اندازه حجم داده برررسی می کنیم . از آن جهت لازم است که اصطلاحات کاهش داده ها و فشرده سازی داده ها را مجزا کنیم . در هر دو مورد حجم داده ها کاهش می یابد اما شیوه های پیدا شده و اهداف متفاوتند.
در مورد کاهش داده ها،  فشرده سازی داده ها در نتیجه برنامه های مجدد سازی خاصی است که سیگنالهای قسمتهای چک کننده حساس را به ارزشهای فیزیکی تبدیل می کند، مانند  momenta انطباق ها و شناسگرهای خاص و غیره …. هدف کاهش داده ها تنها فشرده کردن داده ها نیست بلکه برای ساده تر کردن  تحلیل فیزیکی داده ها است. در مورد فشرده سازی داده ها فشرده کردن داده ها در نتیجه بهینه سازی بیشتر رمز گزاری داده ها است و الگوریتمهای پیاده شده وابسته به طبیعت داده ها نیست تنها هدف کاهش سلیز فایل داده ها برای صرفه جویی در فضای دیسک است.


تعداد صفحات : 9 | فرمت فایل : WORD ,PDF

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,