مقاله طراحی و ساخت کارت صوت ISA

دانلود مقاله طراحی و ساخت کارت صوت ISA کامپیوتر مقاله درباره isa تحقیق مقاله مقاله isa server ساخت کارت صوتی طراحی کارت صوتی مقاله کارت صدا دانلود مقاله کارت صدا مقاله درباره کارت صدا مقاله در مورد کارت صدا مقاله ای در مورد کارت صدا مقاله انواع کارت صدا مقاله راجع به کارت صدا تحقیق در مورد کارت صدا کامپیوتر

Design and construction of ISA sound card

 

مقدمه:
نوشتار حاضر توضیح و گزارشی است راجع به ساخت وسیله‌ای که قادر به ضبط صدا روی رایانه و تبدیل آن فرمتی قابل درک برای سیستم عامل است و در واقع می‌توان آن را به نوعی مدار واسطی با استفاده از اسلات ISA کامپیوتر دانست.
این مقاله در واقع شامل سه بخش طراحی و ساخت بخش آنالوگ، طراحی و ساخت سخت‌افزار دیجیتال برای ارتباط با کامپیوتر و طراحی و اجرای نرم‌افزاری برای شناساندن به رایانه است.
به عقیده اینجانب مهمترین هدف این کار را می‌توان گامی برای درک نحوه ارتباط رایانه با محیط خارج دانست، کاری که امروزه می‌تواند یکی از مهمترین اصول و نیازهای اتوماسیون باشد. زیرا با توجه به اینکه رایانه‌های شخصی اکنون وسایلی در دسترس و ارزان قیمت هستند، بهترین و ارزانترین راه اتوماسیون ارتباط دادن وسایل گران دیروزی به رایانه ارزان امروزی است که با توجه به قابلیت برنامه‌پذیری فوق‌العاده بالا ما را قادر می‌سازد با هزینه‌ای بسیار کم امکاناتی فوق‌العاده زیاد را به وسایل خود اضافه نماییم و علاوه بر اینکه کاری که سخت‌افزار پیچیده و گران قیمت انجام می‌داد را نیز رایانه با نرم‌افزار به نحوی بهتر و دقیقتر انجام خواهد داد. به عنوان نمادی از این روند در این مقاله بر خلاف کلیه کارتهای صوتی موجود در بازار که روی برد خود تراشه‌ای به عنوان DSP دارند، با استفاده از یک نرم افزار کار پردازش سیگنال دیجیتال انجام می‌شود.
توضیحات خود را نخست با توضیح کامل اسلات ISA که مهمترین بخش مقاله است آغاز می‌نماییم. سپس توضیحاتی راجع به کارتهای صوت موجود در بازار و در نهایت راجع به نحوه کار مدار آنالوگ، نحوه ارتباط با رایانه و چگونگی عملکرد نرم‌افزار ادامه می‌دهیم. در این قسمت لازم است از زحمات و راهنماییهای ارزشمند استاد راهنما جناب آقای دکتر شریفی قدردانی کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت در فعالیتهای علمی و تحقیقاتی‌شان را داشته باشم. همچنین از جناب آقای مهندس وکیلی به عنوان مشاور سخت‌افزاری و جناب آقای مهندس محمد حسن بستانی به عنوان مشاور نرم‌افزاری نهایت امتنان را دارم.

فهرست مطالب:
پیش‌گفتار
مقدمه‌ای بر باس ISA
ISA BUS
مقدمه‌ای بر کارت صوت
اصول طراحی کارت صوت مقاله
شرح کار قسمتهای مختلف مدار
مباحث نرم‌افزار
ضمیمه‌ها


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 60

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط