صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » برق، الکترونیک، مخابرات  »  مقاله سوئیچینگ رگولاتور ۷۵ وات

مقاله سوئیچینگ رگولاتور ۷۵ وات

دانلود مقاله سوئیچینگ رگولاتور ۷۵ وات مقاله تحقیق مقاله رگولاتورهای سوئیچینگ منبع تغذیه سوئیچینگ رگولاتور ای سی رگولاتور سوئیچینگ رگولاتور ولتاژ سوئیچینگ رگولاتور ۵ ولت سوئیچینگ رگولاتور سوئیچینگ lm2576 رگولاتور سوئیچینگ چیست اصول رگولاتورهای سوئیچینگ مدار رگولاتور سوئیچینگ مقاله سوئیچینگ رگولاتور مقاله در مورد رگولاتور مقاله منبع تغذیه سوئیچینگ

switching_Regulator

 

بخشی از مقدمه:
یک رگلاتور ولتاژ مودری است که یک ولتاژ تقریباً ثابت را به عنوان ورودی دریافت می کند و به عنوان خروجی ولتاژی پایین تر از ولتاژ اولیه تحویل می دهد که این ولتاژ خروجی در برابر محدوده مسیعی از تغییرات بار خروجی و یا ولتاژ ورودی ثابت می ماند و به اصطلاح گوله شده است، البته در بعضی از انواع منابع تغذیه suntching ولتاژ خروجی حتی بالاتر از ولتاژ ورودی نیز هست. یک منبع تغذیه ولتاژ ac را از منبع تحویل می گیرد و آن را کویی کند و سپس با استفاده از متغیر مناسب ورودی IC رگو لاتور فراهم می شود و در خروجی ولتاژ گوله شده را خواهیم داشت.
Ic های رگولاتور ولتاژ در محدوده وسیعی از ولتاژهای خروجی موجود هستند. این Ic ها همچنین می توان برای هر ولتاژ خروجی دلخواه با انتخاب مقاومتهای خروجی مناسب بکار برد.
بلاگ دیاگرام یک منبع تغذیه معمولی در شکل نشان داده شده است. ولتاژ متناوب موجود (معمولاً ۱۲۰v) به یک ترانسفورماتور متصل شده است که سطح ولتاژ را بالا یا پایین می آورد (معمولاً در مدارها  ولتاژهای پایین مورد نیاز است) ولتاژ خروجی ترانسفورماتور به یک یکسو ساز نیم موج یا تمام موج ( عموما” تمام موج ) دیودی متصل است. خروجی یکسو ساز به یک فیلتر مناسب متصل است تا تغییرات و متاژاین ناجیه نرمتر شود. این ولتاژ که با ripple  یا اعد جاج همراه است به عنان ورودی یک IC رگولاتور ولتاژ مورد استفاده قرار می گیرد خروجی این IC ها در برابر تغببرات وسیع جریان با اعد جاج معیار کم همراه است.

فهرست مطالب:
فیلتر ها
دکو لاسیون و ولتاژ ripple
رگولاسیون ولتاژ (voltage regulation)
ضریب اعوجاج سیگنال یکسو شده
یک فیلتر خازنی ساده
اعد جاج خازن فیلتر
فیلتر Rc
عملکرد dc قسمت Rc
عملکرد Ac قسمت Rc
مدار های چند برابر کننده ولتاژ
سه برابر کننده و چهار برابر کننده های ولتاژ
رگولاتور های ولتاژ Discret
رگولاتور های زنر و ترمیستو
Ic های رگولاتور ولتاژ
منابع تغذیه علمی
رگولاتورهای خطی، نیاکان رگولاتورهای switching
معایب منابع تغذیه خطی


تعداد صفحات : 38 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,