صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم پایه » آمار  »  مقاله اماری نمرات درس فارسی عمومی دانشجویان دانشگاه

مقاله اماری نمرات درس فارسی عمومی دانشجویان دانشگاه

دانلود تحقیق و مقالات رشته آمار با عنوان مقاله اماری نمرات درس فارسی عمومی دانشجویان دانشگاه در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۲۳ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

مقاله اماری نمرات درس فارسی عمومی دانشجویان دانشگاه

 مقاله آماری دبیرستان: نمرات درس فارسی عمومی دانشجویان دانشگاه ….

دانلود مقاله آماری جامع با تمام نمودارها و جامعه اماری و … خلاصه خیلی جامع  و…..

مقدمه
در این تحقیق من نمرات درس فارسی عمومی در بین دانشجویان دانشگاه دولتی … بررسی شده است . که در یک  ترم تحصیلی نمرات دانشجویان در این درس چگونه است.

آمار
وظیفه اولیه آمار،که صرفا” عبارت است از جمع آوری و نمایش داده ها بود،کاملا”تغییر کرده است و نقش جدید آن،فراهم آوردن ابزارهایی تحلیلی است که با استفاده از آنها بتوان داده ها را به طور مؤثر جمع آوری کرد و از آنها معانی لازم را بیرون کشیده و تفسیر نمود.با استفاده از مفاهیم و روشهای آماری می توان از روی نمونه،نتیجه گیریهای معتبری در مورد جامعه به عمل آورد.علم آمار در تمام آن دسته از فعالیتهای بشری که در آنها،اثبات ادعاها و طبقه بندی اطلاعات مبتنی بر شواهد تجربی است،حضور دارد.
کاربرد روشهای آماری در قلمروهای گوناگونی از علوم انسانی،علوم و مهندسی،رشته های علمی جدیدی پدید آورده است که در ارتباط متقابل با آمارهستند،نظیر آمارزیستی،روانسنجی،آمار مهندسی،آماربازرگانی، اقتصادسنجی وجمعیت شناسی.بعلاوه علم آمار در رشته های بسیار دیگری که هنوز از ترکیب آنها با آمار شاخه هایی با اسامی خاص پدید نیامده،از قبیل علوم سیاسی،هواشناسی و محیط شناسی،نقش عمده ای ایفا می کند.
مفاهیم اساسی و هسته اصلی روشهای آماری،در تمام قلمروهای گوناگون کاربرد آمار،تقریبا”یکی است:تفاوتی که وجود دارد آن است که در هر قلمروی، ممکن است تعدادی از روشها نسبت به روشهای دیگر مفید تر باشند و مورد تأکید بیشتری قرار گیرند.

جمع آوری داده ها
در این تحقیق از روش پرسشنامه ای برای جمع آوری داده ها استفاده کرده ایم و دانشجویان رشته معماری و کامپیوتر به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده اند.

اعضای جامعه :
جامعه ما کلیه دانشجویان دانشگاه دولتی ممسنی  است. که در یک ترم این درس را گذرانده اند

اعضای نمونه:
۱۰۵ نفر از این دانشجویان  را به طور تصادفی انتخاب کرده ایم. و این تعداد از چند کلاس هستند.


تعداد صفحات : 23 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود