پروپوزال تحلیل و بررسی پارامتر های مهم اجرایی در خطوط لوله نفت و گاز

دانلود مقاله پروپوزال رشته عمران تحلیل و بررسی پارامتر های مهم اجرایی در خطوط لوله نفت و گاز پروپوزال شرکت نفت نمونه پروپوزال نفت پروپوزال زمین شناسی نفت پروپوزال شرکت گاز پروپوزال شرکت نفت فرم پروپوزال شرکت گاز دانلود نمونه پروپوزال رشته عمران دانلود نمونه پروپوزال رشته عمران دانلود پروپوزال رشته عمران دانلود پروپوزال آماده رشته عمران

 

Proposals and analyze key performance parameters of oil and gas pipelines

 

بیان مساله:
ایران با برخورداری از طولانی‌ترین و گسترده‌ترین و صعب‌العبورترین شبکه خطوط انتقال خاورمیانه، مدیریت اجرای خطوط لوله را در کشور به یکی از کارآمدترین سیستم بهره‌برداری، راهبری و نگهداری خطوط انتقال نفت‌خام و فرآورده‌های نفتی تبدیل کرده‌است. در ایران حدود ۳۰۰۰۰ کیلومتر خط لوله‌ی انتقال نفت و گاز وجود دارد که با احتساب خطوط لوله‌ی بین چاه ها، مراکز جمع‌آوری و پالایشگاه ها این عدد به ۷۰۰۰۰ کیلومتر می‌رسد. انتقال فرآورده های نفتی و گاز توسط خطوط لوله که یکی از روش‌های مناسب، ارزان قیمت، سریع و مطمئن است انجام می‌گیرد. طراحی و اجرای خطوط لوله نفت و گاز با در نظر گرفتن انواع فاکتورها و شرایط محیطی موجود، گوناگونی حالت‌هایی که با توجه به شرایط خاص لوله وجود دارد و یا بوجود می‌آید و با در نظر گرفتن اینکه عوامل بسیار زیادی در آن موثر بوده و باید اثرات آنها در نظر گرفته شود خطوط لوله نفت و گاز اکثراً به لحاظ ایمنی و ملاحظات اجتماعی به صورت مدفون انجام می‌گیرد و در موارد اندکی به صورت روزمینی اجرا می‌شوند که در مجموعه‌ی مهندسی، چنین سازه‌هایی به عنوان شریان‌های حیاتی محسوب می‌شوند. این تحقیق باهدف تحلیل و بررسی پارامترهای مهم اجرایی در خطوط لوله نفت و گاز به بررسی کلیه دستاوردها، تکنولوژی‌ها، توانمندی‌ها و نیز چالش‌های موجود در صنعت لوله و خطوط انتقال نفت و گاز می‌پردازد.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 18

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط