پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی ژیلی و همکاران (۲۰۰۳) (فرم کوتاه)

Internet sales Zhyly questionnaire quality of service (2003) (short form)

دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی ژیلی و همکاران (۲۰۰۳) (فرم کوتاه)

هدف: سنجش کیفیت خدمات فروش اینترنتی از ابعاد مختلف (قابلیت اعتماد – تکمیل، خدمات رسانی به مشتری، توجه شخصی، قابلیت استفاده – سهولت استفاده، اطلاع رسانی، انتخاب، امنیت – حریم خصوصی)
تعداد سوال: ۱۴
تعداد بعد: ۷
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: .

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط