پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل (۲۰۰۰)

دانلود پرسشنامه questionnaire استاندارد با عنوان دانلود پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل این پرسشنامه به صورت word و پرسشنامه دارای ۲ صفحه می باشد.  در زیر به مختصری از  آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل

هدف: سنجش کیفیت خدمات در بانک ها از ابعاد مختلف (اثربخشی و اطمینان، دسترسی، قیمت، جنبه فیزیکی، سبد خدمت رسانی، قابلیت اعتماد)

تعداد سوال: ۳۱
تعداد بعد: ۶
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word


تعریف کیفیت خدمات ادراک شده
یک مشتری بعد از هر خریدی، به ارزیابی آن خرید مـیپـردازد و رفتارهـای پـس از خریـد وی، همچون تصمیم به خرید مجدد، آشکارا به ارزیابی او از عملکرد فروشنده در ارائه کـالا و خـدمات بستگی دارد. اما مشتریان به منظور ارزیابی عملکرد یک شرکت اغلب به ارزیابی کیفیت خـدمات ارائه شده از سوی آنان میپردازند.

 


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 2

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط