پرسشنامه زمینه‌ یابی سلامت ویر و شربورن – ۳۶ SF- (فرم کوتاه)

دانلود پرسشنامه questionnaire استاندارد با عنوان دانلود پرسشنامه زمینه‌ یابی سلامت ویر و شربورن – ۳۶ SF- (فرم کوتاه) این پرسشنامه به صورت word و پرسشنامه دارای ۳ صفحه می باشد.  در زیر به مختصری از  آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود پرسشنامه زمینه‌ یابی سلامت ویر و شربورن – ۳۶ SF- (فرم کوتاه)

پرسشنامه زمینه‌ یابی سلامت ویر و شربورن – ۳۶ SF- (فرم کوتاه)
شیوه نمره گذاری و تفسیر
این پرسشنامه خودگزارشی که عمدتاً جهت بررسی کیفیت زندگی و سلامت استفاده می‌شود توسط ویر و شربورن (Ware & Sherbourne) (1) ساخته شد و دارای ۳۶ عبارت است و ۸ قلمرو عملکرد جسمی، عملکرد اجتماعی، ایفای نقش جسمی، ایفای نقش هیجانی، سلامت روانی، سرزندگی، درد بدنی و سلامت عمومی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. گذشته از این، ۳۶-SF دو سنجش کلی را نیز از کارکرد فراهم می آورد؛ نمره کلی مولفه فیزیکی (PCS) که آن نیز بعد فیزیکی سلامت را مورد سنجش قرار می دهد و نمره کلی مولفه روانی (MCS) که این مورد هم بعد روانی اجتماعی سلامت را ارزشیابی می نماید. نمره بالاتر به‌منزله کیفیت زندگی بهتر است.

هدف: ارزیابی سلامت جسمانی و روانی از ۸ قلمرو عملکرد جسمی، عملکرد اجتماعی، ایفای نقش جسمی، ایفای نقش هیجانی، سلامت روانی، سرزندگی، درد بدنی و سلامت عمومی
تعداد سولات: ۳۶
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
اعتبار و پایایی: دارد
نتیجه گیری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : ورد آفیس word


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 3

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط