پرسشنامه جایگاه سازمان در ذهن مشتریان

پرسشنامه جایگاه سازمان در ذهن مشتریان

پرسشنامه جایگاه سازمان در ذهن مشتریان

 دانلود پرسشنامه جایگاه سازمان در ذهن مشتریان
(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)

این پرسشنامه دارای ۲۷ سوال است که هدف کلی آن سنجش میزان وفاداری مشتریان سازمان و یا ماندگاری یک مارک اختصاصی در ذهن مشتریان آن سازمان است.

هدف: بررسی وفاداری مشتریان به یک سازمان یا مارک اختصاصی
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد
تعداد گویه: ۲۷
پایایی و روایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
منبع:‌ محمودی، سامان، بررسی رابطه بین خدمات رایگان بانکی و وفاداری مشتریان. مقاله کارشناسی، مدیریت دولتی، دانشگاه پیام نور ماکو.

پرسشنامه کاملا استاندارد است


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 4

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط