صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه تمایل مصرف کننده به پشیمانی دلاکروئیس و همکاران (۲۰۰۷)

پرسشنامه تمایل مصرف کننده به پشیمانی دلاکروئیس و همکاران (۲۰۰۷)

دانلود پرسشنامه questionnaire استاندارد با عنوان دانلود پرسشنامه تمایل مصرف کننده به پشیمانی دلاکروئیس و همکاران (۲۰۰۷) این پرسشنامه به صورت word و پرسشنامه دارای ۲ صفحه می باشد.  در زیر به مختصری از  آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

پرسشنامه تمایل مصرف کننده به پشیمانی دلاکروئیس و همکاران (2007)

هدف: سنجش میزان حساسیت نسبت به پشیمانی بعد از خرید
تعداد سوال: ۶
تعداد خرده مقیاس: ۲
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: ورد آفیس WORD

تعریف پشیمانی مصرف کننده
پشیمانی (به انگلیسی: Regret) یک واکنش منفی انفعالی در مقابل نعمت یا امتیاز گذشته و ازدست رفته است.[۱] حسرت یک نوع غم است که فرد، که انسان آن را زمانی که احساس از دست دادن فایده و امتیازی را داشته باشد، تجربه می‌کند، حسرت یعنی ندامت و اندوه شدید بر آنچه از دست رفته باشد و امکان بازگشت آن نباشد.[۲] حسرت و پشیمانی حالتی است که در آن گفته‌می‌شود: “ای کاش یک‌شکل دیگر انجام داده بودم.” “ای کاش این کار را نمی‌کردم.” و … .

پشیمانی خریدار احساس پشیمانی است که بعد از خرید رخ می‌دهد. این احساس اغلب به یک خرید بزرگ مثل ماشین یا خانه همبسته است. این احساس می‌تواند ناشی از «آرزوی اشتباه نکردن»(مثل: ای کاش هیچ‌وقت اشتباه نمی‌کردم) یا یک حس گناه از عدم رعایت تعادل یا مظنون بودن به گول خورده شدن توسط یک فروشنده، باشد.[۱]


تعداد صفحات : 2 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود