پرسشنامه بازار محوری کوهلی و جاورسکی و کومار (MARKOR)

Kohli and Jaworski and Kumar market orientation questionnaire (MARKOR)

دانلود پرسشنامه بازار محوری کوهلی و جاورسکی و کومار (MARKOR) questionnaire
(شامل پرسشنامه استاندارد،مقاله بیس،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)
پرسشنامه بازار محوری توسط کوهلی و همکاران (۱۹۹۳) ساخته شده است که از ۳۲ گویه و ۳ خرده مقیاس گسترش اطلاعات (۱۰ سوال)، پخش اطلاعات (۸ سوال) و پاسخ گویی (۱۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش بازار محوری بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه
در پژوهش (منبع داخل فایل) ، آلفای کرونباخ محاسبه شده برای پرسشنامه بازار محوری برابر با ۹۷/۰ بدست آمده است. جهت بررسی روایی، پرسشنامه ها در اختیار ۵ تن از اساتید مدیریت و بازاریابی و اساتید راهنما و مشاور قرار گرفت.

هدف: سنجش بازار محوری (گسترش اطلاعات، پخش اطلاعات، پاسخ گویی)
تعداد سوال: ۳۲
تعداد بعد: ۳
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی )
مولفه: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
منابع: دارد
تعداد صفحات:  ۵
نوع فایل: ورد آفیس word

پرسشنامه کاملا استاندارد است


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 5

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط