پرسشنامه انگیزش شغلی 40 ماده ای هرزبرگ

دانلود پرسشنامه انگیزش شغلی 40 ماده ای هرزبرگ
پرسشنامه انگیزش شغلی 40 ماده ای هرزبرگ در 6 صفحه وورد و قابل ویرایش به همراه توضیحات کامل و تعاریف هر کدام از گویه ها و تفکیک سؤالات براساس گویه ها

پرسشنامه انگیزش شغلی هرزبرگ دارای 40 ماده و براساس نظریه دو عاملی هرزبرگ و با توجه به عوامل انگیزش درونی (ذهنی) و بیرونی (بهداشتی) که جهت ارزیابی انگیزش شغلی در 11 معیار می باشد و با مقیاس نقطه ای به صورت (بسیار مهم، مهم، کم اهمیت و بی اهمیت و شامل نمی شود)، درجه بندی شده است.
هرزبرگ معتقد است که انگیزش تحت تأثیر عوامل محرک انگیزش (عوامل درونی یا ذهنی فرد) و عوامل بهداشتی (عوامل بیرونی) است. عوامل محرک انگیزش یا ذهنی از انجام کار ناشی می شوند و موجب رضایتمندی فرد شده و به عنوان پاداش های درونی یا ذهنی می باشند که برای افزایش انجام کار ضروری اند، همانند : موفقیت، پیشرفت و قدردانی ماهیت کار، در حالی که برای تأمین و حفظ سلامت سازمان، شناسایی عوامل بهداشتی یا خارجی عمدتاً با محیط و زمینه شغل ارتباط دارند و کارکنان را در سازمان ابقا می کنند، و شامل : خط و مشی و مقررات و شرایط محیط کار، حقوق و دستمزد، روابط شخصی با همردیفان و امنیت شغلی می شوند. (دیویس،1980؛گاول،1997)
پرسشنامه شامل :
شیوه نمره گذاری و روش آزمون
جدول خرده مقیاس های مربوط به هر عامل
جدول خرده مقیاس ها به تفکیک گویه ها
روایی و پایایی
منابع


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 6

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط