پرسشنامه اشتیاق به محصول کاپفرر و لورنت

Inventory passion for the product and Laurent Kapfrr

دانلود پرسشنامه اشتیاق به محصول کاپفرر و لورنت

هدف: ارزیابی اشتیاق به خرید محصول یا برند از ابعاد مختلف (خطر – اهمیت درک شده، احتمال اشتباه در خرید، ارزش نمادین، ارزش لذت بخش بودن، علاقه)
تعداد سوال: ۱۶
تعداد بعد: ۵
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: .

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط