صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد هدف گرایی تحصیلی بوفارد و همکاران (۱۹۹۸)

پرسشنامه استاندارد هدف گرایی تحصیلی بوفارد و همکاران (۱۹۹۸)

پرسشنامه استاندارد هدف گرایی تحصیلی بوفارد و  همکاران (۱۹۹۸)
پرسشنامه استاندارد هدف گرایی تحصیلی توسط بوفارد و همکاران در سال ۱۹۹۸ تدوین شده است. این پرسشنامه دارای ۲۰ گویه و ۳ مولفه  است و با یک مقیاس لیکرت پنج درجه­ ای (از کاملا مخالفم تا کاملا موافقم)، با سؤالاتی مانند: (برایم مهم است که در کلاس بهتر از دیگران باشم) نوع هدفی که فرد در موقعیت های تحیصلی برای خود بر می گزیند را ارزیابی می کند.
هدف گذایی تحصیلی: جهت گیری هدف شیوه ناخودآگاه برخورد فرد با یک تکلیف یادگیری شناخته شده است. و آن را می توان برای فهم و  پیش بینی اینکه چگونه افراد به موقعیت های پیشرفت واقعی و عینی پاسخ می دهند، به کار برد.
روایی و پایایی پرسشنامه هدف گرایی تحصیلی
روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی پرسشنامه هدف گرایی تحصیلی توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).    پایایی پرسشنامه هدف گرایی تحصیلی از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
مقاله بیس: دارد(فارسی )
مولفه: دارد
نوع فایل: زیپ
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
قیمت: فقط ۲۹۰۰ تومان
گارانتی: دارد

 

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود