پرسشنامه استاندارد منزلت هویت تحصیلی واز و ایزاکسون (۲۰۰۸)

پرسشنامه استاندارد منزلت هویت تحصیلی واز و ایزاکسون (۲۰۰۸)
پرسشنامه استاندارد منزلت هویت تحصیلی توسط واز و ایزاکسون در سال ۲۰۰۸ طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای ۴۰ گویه است و با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ­ای (کاملا موافق تا کاملا مخالف)، با سؤالاتی مانند: (بعضی اوقات فکر می کنم دلیلی که باعث شده من در دانشگاه باشم، این است که هیچ کار بهتری ندارم تا انجام دهم. مطمئن نیستم که بعد از دانشگاه چه حرفه ای را انتخاب کنم و واقعا در مورد آن نگران نیستم.) منزلت هویت تحصیلیرا می­ سنجد.
روایی و پایایی پرسشنامهمنزلت هویت تحصیلی واز و ایزاکسون
روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی پرسشنامه منزلت هویت تحصیلی واز و ایزاکسون وسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی منزلت هویت تحصیلی واز و ایزاکسون  از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
مقاله بیس: فارسی و انگلیسی
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
قیمت: فقط ۴۹۰۰تومان
گارانتی: دارد

 

پرسشنامه کاملا استاندارد است


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 4

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط