صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد معیارهای یک استاد توانمند دانشگاهی

پرسشنامه استاندارد معیارهای یک استاد توانمند دانشگاهی

پرسشنامه استاندارد معیارهای یک استاد توانمند دانشگاهی
پرسشنامه معیارهای یک استاد توانمند دانشگاهی، یک پرسشنامه محقق ساخته می باشد. این مقیاس دارای ۵۰ گویه می باشد که در شش حیطه دسته بندی شده است، و  با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ­ای (بی اهمیت تا بسیار مهم ) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (برقراری ارتباط صمیمانه با دانشجو، علاقه مندی استاد به انجام پژوهش) معیارهای یک استاد توانمند دانشگاهی را می­ سنجد.

توانمندی اساتید:
اعضای هیأت علمی به عنوان ارکان اصلی دانشگاه ها، نقش مهمی درکیفیت نظام آموزش عالی دارند. با شناخت ویژگی های مطلوب اعضای هیأت علمی می توان کیفیت آموزشی و اثربخشی نظام آموزشی را ارتقا بخشید.

روایی و پایایی پرسشنامه معیارهای یک استاد توانمند دانشگاهی
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی  پرسشنامه معیارهای یک استاد توانمند دانشگاهی توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه معیارهای یک استاد توانمند دانشگاهی از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود