صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد عملکرد پژوهشی

پرسشنامه استاندارد عملکرد پژوهشی

پرسشنامه استاندارد عملکرد پژوهشی
پرسشنامه عملکرد، پرسشنامه ای محقق ساخته است. این مقیاس دارای ۲۵ گویه می باشد و با سؤالاتی مانند: (تعداد پژوهش های در حال انجام که شامل جمع آوری داده­ها، مداخله و یا اجرای پرسشنامه باشد، تعداد مقالات منتشر شده در دایره المعارف ها و کتب مرجع علمی) عملکرد پژوهشی را می­ سنجد.

عملکرد پژوهشی:
تولیدات علمی به عنوان یکی از مقوله های اجتماعات علمی شامل بروندادها و محصولات این اجتماعات و یکی از شاخص های اصلی توسعه ی علمی هر جامعه ای است که دستیابی به آن و نیز افزایش سطح کمی آن، اهداف اصلی جوامع را تشکیل می دهد. به عبارت دیگر عامل اصلی در تعیین ظرفیت یک کشور برای رقابت در سطح بین المللی و بازارهای جهانی، سطح توسعه ی دانش فنی و پژوهشی آن کشور است. کشورهایی که در فرایند تولیدات علمی و فناوری جهان نقشی بر عهده نداشته باشند و در جهت کسب دانش و آموز ههای علمی تلاش ننمایند و اهداف مشخص و تعریف شده، همراه با برنامه ریزی اجرایی نداشته باشند کم تر قادر خواهند بود حتی از یافته های دیگران استفاده کنند و مجالی برای حضور پایدار در صحنه ی بین المللی، توسعه و مدیریت بیابند.

روایی و پایایی پرسشنامه عملکرد پژوهشی
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی  پرسشنامه عملکرد پژوهشی توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه عملکرد پژوهشی از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: تک عاملی
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود