صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد سنجش هوش هیجانی در تدریس

پرسشنامه استاندارد سنجش هوش هیجانی در تدریس

پرسشنامه استاندارد سنجش هوش هیجانی در تدریس
پرسشنامه سنجش هوش هیجانی در تدریس، پرسشنامه ای محقق ساخته است. این مقیاس دارای ۱۰۹ گویه و هشت مولفه  می باشد که با یک مقیاس لیکرت چهار درجه ­ای (کاملا مخالف تا کاملا موافق) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۴ است. با سؤالاتی مانند: (هنگام برخورد باهر مسئله، سعی می‌کنم در مورد کلیه راه حل های ممکن آن فکر کنم.) هوش هیجانی در تدریس را می­ سنجد.

هوش هیجانی:
هوش هیجانی را طیفی از توانایی های غیر شناختی، توانمندی ها و مهارت هایی تعریف کرد که توانایی افراد را در غلبه بر فشارهای محیطی تحت تأثیر قرار می دهد.

روایی و پایایی پرسشنامه سنجش هوش هیجانی در تدریس
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی پرسشنامه سنجش هوش هیجانی در تدریس توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه سنجش هوش هیجانی در تدریس از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
مقاله بیس: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود