صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد سنجش مهارت های مطالعه دانشگاه هاستون (SSAQ-CCHU)

پرسشنامه استاندارد سنجش مهارت های مطالعه دانشگاه هاستون (SSAQ-CCHU)

پرسشنامه استاندارد سنجش مهارت های مطالعه دانشگاه هاستون (SSAQ-CCHU)
پرسشنامه سنجش مهارت های مطالعه، دارای ۴۸ گویه و ۸ مولفه  می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ­ای (هرگز تا همیشه) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (در کلاس ها و سایر جلسات آموزشی به موقع حاضر می شوم .) مهارت های مطالعه را می ­سنجد.

مهارت های مطالعه:
مطالعات حاکی از آن است که علاوه بر هوش، ویژگی های عاطفی فراگیران و کیفیت آموزش، مهارت ها و استراتژی های مطالعه نقش ویژه و برجسته ای را در موفقیت و پیشرفت تحصیلی فراگیران بهویژه دانشجویان بازی می کنند. امروزه مهارت های یادگیری و مطالعه به عنوان استراتژی موجد یادگیری، قلمداد می شود

روایی و پایایی پرسشنامه سنجش مهارت های مطالعه دانشگاه هاستون
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی پرسشنامه سنجش مهارت های مطالعه دانشگاه هاستون توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه سنجش مهارت های مطالعه دانشگاه هاستون از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
مقاله بیس: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود