صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی کاتارزینا پاژاک

پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی کاتارزینا پاژاک

پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی کاتارزینا پاژاک
پرسشنامه سرمایه اجتماعی توسط کاتارزینا پاژاک طراحی شده است. این پرسشنامه به صورت خود گزارش دهی و کتبی تکمیل می شود.  ابزار دارای ۱۲ گویه به صورت ( من دوستانی دارم که …) می باشد. پاسخ دهندگان بایستی تعداد دوستانشان را با توجه به هر گویه در طیف پنج قسمتی لیکرت از  خیلی کم (نمره ۱) تا خیلی زیاد (نمره ۵) مشخص کنند. جمع نمرات گویه ها محاسبه می شود و امتیاز بالا در این طیف به منزله برخورداری بیش تر از سرمایه اجتماعی بین گروهی است.

سرمایه اجتماعی:
منظور از سرمایه اجتماعی، شبکه ای از روابط بین فردی و بین گروهی است که باعث تسهیل کن شها در جهت تحقق اهداف فردی و جمعی است.

روایی و پایایی پرسشنامه سرمایه اجتماعی
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی پرسشنامه سرمایه اجتماعی توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه سرمایه اجتماعی از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: تک عاملی
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
مقاله بیس: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود