صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد ترفیع در بازار یا صنعت

پرسشنامه استاندارد ترفیع در بازار یا صنعت

پرسشنامه استاندارد ترفیع در بازار یا صنعت
پرسشنامه استاندارد ترفیع در بازار که توسط هیوز در سال ۲۰۱۳ طراحی شده است. این پرسشنامه دارای ۸سوال و دو مولفه تبلیغات کیفیت ادراکی و تبلیغات کمیت ادراکی می باشد و بر اساس طیف هفت گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (تبلیغات شرکت …. بسیار متنوع و از لحاظ بار اطلاعاتی جامع می باشد.) به سنجش ترفیع در بازار می پردازد.

روایی و پایایی پرسشنامه ترفیع در بازار یا صنعت
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه ترفیع در بازار یا صنعت توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه ترفیع در بازار یا صنعت از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد (Word)
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود