صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد امنیت سیستم مبادله الکترونیکی گلاسر ۲۰۰۲

پرسشنامه استاندارد امنیت سیستم مبادله الکترونیکی گلاسر ۲۰۰۲

پرسشنامه استاندارد امنیت سیستم مبادله الکترونیکی گلاسر ۲۰۰۲
پرسشنامه امنیت سیستم مبادله الکترونیکی، توسط گلاسر در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است. این مقیاس دارای ۲۹ گویه و دارای ۵ مولفه می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه­ ای (کاملا مخالف تا کاملا موافق) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (درمبادله الکترونیکی سهام اطلاعات شخصی به سرقت نخواهد رفت) امنیت سیستم مبادله الکترونیکی را می ­سنجد.

امنیت سیستم مبادله الکترونیکی:
امنیت مطلوب، اعتماد را بهبود می بخشد. و درک امنیت مطلوب، اعتماد را، در نهایت استفاده از تجارت الکترونیک را افزایش می دهد .

روایی و پایایی پرسشنامه امنیت سیستم مبادله الکترونیکی
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی  پرسشنامه امنیت سیستم مبادله الکترونیکی توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه امنیت سیستم مبادله الکترونیکی از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود