پرسشنامه ارزیابی عوامل خارجی فرآیند نگه داری منابع انسانی

دانلود پرسشنامه ارزیابی عوامل خارجی فرآیند نگه داری منابع انسانی

دانلود پرسشنامه ارزیابی عوامل خارجی فرآیند نگه داری منابع انسانی questionnaire
(شامل پرسشنامه استاندارد، مقاله بیس، امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)

این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال بوده و هدف آن ارزیابی عوامل خارجی فرآیند نگه داری منابع انسانی (فرصت ها و تهدیدهای موثر بر نگه داری منابع انسانی) می باشد. در طراحی پرسشنامه از طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده شده که یکی از رایج ترین مقیاس های اندازه گیره گیری به شمار می رود.


هدف: ارزیابی عوامل خارجی فرآیند نگه داری منابع انسانی (فرصت ها و تهدیدهای موثر بر نگه داری منابع انسانی)
تعداد سوال: ۲۰
تعداد بعد: ۲
تعداد صفحات: ۴
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
مولفه: دارد
پایایی و روایی: دارد
مقاله بیس: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
گارانتی: دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)
پرسشنامه کاملا استاندارد است


توضیحات اضافه
پرسشنامه ارزیابی عوامل خارجی فرآیند نگه داری منابع انسانی
شتاب تغییرات دنیای امروز، باعث شده است روند حرکتها خطی نبوده و الزاماً آینده در راستای گذشته نباشد. از سویی، تجارب گذشته زمانی می‌تواند چراغ فراروی آیندگان باشد که رفتارها و اتفاقات، تکراری و قابل پیش‌بینی باشند. یکی از زمینه‌های پرچالش امروز جوامع، ‌مدیریت است و چگونگی مدیریت بر نهادها و سازمانها نیز موضوع روز در بسیاری از محافل علمی در میان اندیشمندان است. از آنجایی که بسترسازی به منظور رفع مشکلات و موانع رشد سازمان‌ها اصولاً با تغییرات بنیادی زمانبر و هزینه‌ساز امکان‌پذیر نیست مدیران به تفکر درباره آسانترین و بهترین راه‌کارها برای رشد و توسعه سازمانهای خود می‌پردازند. محیط‌های سازمانها نیز همانند محیط‌های اجتماعی پیاپی در تلاطم و تغییرند و دریافت‌های گوناگونی که برای مدیریت بر سازمانها عرضه می‌شوند، پیوسته رو به کاستی و نارسایی‌اند.

مدیرانی که متفکرانه می‌اندیشند و همواره دغدغه سازمان را در سر می‌پرورانند، همیشه در پی کشف این نکته‌اند که چه رویه‌هایی را به‌کار ببرند تا کارمند و کارکنانشان همواره شخصیت واقعی خود را ابراز کنند و رفتاری متناسب با سطح سازمان خود بروز دهند.

مدیران مؤثر علاوه بر رهاسازی خود از محدوداندیشی تلاش می‌کنند به محیط‌های وسیع‌تر از سازمان خود فکر کنند و علاوه بر دغدغه‌های مربوط به مسئولیت سازمانی خود، به مسئولیت‌های اجتماعی نیز می‌اندیشند و نسبت به رویدادها و اتفاقات پیرامون خود حساسیت‌های خاصی از خود نشان می‌دهند و از تماس رویدادها تا حد امکان به نفع سازمان و افراد آن بهره‌برداری می‌کنند. اما کدام گروه از کارکنان شایستگی‌های لازم را دارند؛ کدام دسته از آنان مدیر را در جهت رسیدن به اهداف درون و برون سازمانی کمک بیشتری می‌کنند؟ شاید منظور از اهداف برون سازمانی برای مدیران برای همه واضح نباشد!‌ گسترش و توسعه روزافزون مسایل مربوط به سازمانها سبب می‌شود که مدیران از جزئی‌نگری و محصور شدن در اهداف درون سازمانی‌ رهایی یافته و اهداف جامعه و کشور را در ابعاد وسیع فراروی خود قرار می‌دهند. احساس مسئولیت برای مدیران، دیگر فقط مربوط به کارکنان تحت پوشش نیست و از لغات سطحی و صرف نظیر نظارت، کنترل و… نمود بیشتری پیدا کرده و خدمت به مردم و پاسخگویی و مهرورزی به عنوان یک وظیفه و یک امر خطیر مورد توجه مدیران و مسئولان امروز قرار گرفته است…..


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 4

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط