صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پاورپوینت  »  پاورپوینت نقش ورزش در بهبود سازمان

پاورپوینت نقش ورزش در بهبود سازمان

دانلود پاورپوینت نقش ورزش در بهبود سازمان ppt
ورزش یک ضرورت و نیاز زندگی انسان است

ورزش راجع به چه چیزی صحبت می کند ؟
تعریف ورزش : ورزش به فعالیتها یا مهارتهای عادی جسمانی گفته می شود که بر پایه یک رشته قوانین مورد توافق همگان و با اهداف تفریحی یا برای مسابقه ، نشاط شخصی ، دستیابی به ورزیدگی ، مهارت جویی یا مجموعه ای از این اهداف انجام می گیرد.
تفریح : وقتی به ورزش مربوط می شود و معمولاً در ارتباط با روان- به عنوان تفریح (احیا کردن) جسم و شخص است.
فعالیت: عملی است که برای مصرف انرژی انجام می شود، در این متن منظور از کاربردآن ، ورزش از نوع خاص می باشد.
هنر: این حقیقت که هنرارتباط بسیار نزدیکی با طبیعت ورزش دارد غیر قابل انکار است . یک قابلیت ورزشی مانند پرش فقط ما را برای استفاده از روشهای مناسب برای پرش و اجتناب از موانع خوشحال و راضی نمی کند ، آن ما را بخاطر توانایی ، مهارت و سبکی که نشان داده می شود خوشحال و شاد می کند .
فناوری : فناوری نقش مهمی در ورزش دارد که به سلامت یک ورزشکار ، تکنیک های یک ورزشکار یا ویژگی های تجهیزاتی که از آنها استفاده می کند ، مربوط می شود.
تغذیه : امروز بیش از هر زمان دیگری ارزش فعالیتهای بدنی و نقش آن در سلامت شناخته شده است . یکی از مسائل مهم در ورزش تغذیه ورزشکاران است که اثرات بسیار مفیدی بر قلب ، ریه ، دستگاه گوارش و … دارد.
روحیه ورزشکاری : روحیه ورزشکاری یک روحیه یا حالتی را بیان می کند که از آن فعالیت یا رقابت بخاطر خود آن لذت می برند . این حالت عاطفی توسط یک خبرنگار ورزشی به این صورت معنی می شود که ”مهم نیست که شما برنده یا بازنده شدید بلکه این مهم است که بازی را انجام داده اید“.
نوع و اندازه فعالیت فیزیکی : تنوع در فعالیت های ورزشی نیز برای سلامت زندگی مهم است . فعالیت های ورزشی بهتر است طوری انتخاب شوند که استقامت ، قدرت و انعطاف را در فرد تقویت کنند.

فهرست مطالب
ورزش
اهداف ورزش
ضرورت ورزش
شاخه های علوم ورزشی
روان شناسی ورزش و تمرین
پزشکی ورزشی
نقش ورزش در بهبود سازمان
تأثیر جسمانی ورزش
داشتن برنامه ورزشی روزانه


تعداد صفحات : 36 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود