پاورپوینت نظریه درمان مراجع محوری (کارل راجرز)

دانلود پاورپوینت نظریه درمان مراجع محوری (کارل راجرز) 66 اسلاید
پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز) شامل 66 اسلاید (ویژه رشته های روان شناسی) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

مقدمه:
کارل رانسوم راجرز پدر جنبش استعدادهای بالقوه بشر و یکی از سه روان – د رمانگر معتبر و برجسته زمان ، در هشتم ژانویه سال 1902 در اوک پارک از توابع شیکاگو متولد شد.
پدرش مهندس مقاطعه کار بود . والدینش تمایلات مذهبی داشتند ، ولی مادرش در اعتقادات خود راسخ تر بود . اعضاء خانواده بسیار به هم نزدیک بودند . راجرز خاطر نشان می کند که والدینش «ایثارگر و مهربان ، اهل عمل ، واقع گرا ، و متواضع بودند» . تعداد فرزندان خانواده شش نفر بود که از این تعداد پنج نفرشان پسر بودند .

فهرست:
مقدمه
1ـ شرح حال کارل راجرز
2ـ تاریخچه تحول فکر راجرز
3ـ مفاهیم بنیادی نظریه راجرز
4-روان درمانی

 

عنوان: نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز)
فرمت: پاورپوینت
تعداد صفحات: 66 اسلاید


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 66

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط