صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT  »  پاورپوینت لینوکس اسلکور slackware

پاورپوینت لینوکس اسلکور slackware

دانلود پاورپوینت لینوکس اسلکور slackware
این پاورپوینت به صورت زیبا و منظم و با محتوای مطالب خوب در مورد سیستم عامل لینوکس slackeare تنظیم شده است و در قالب پاورپوینت می باشد

سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل بدون شک مهمترین نرم افزار در کامپیوتر است . پس از روشن کردن کامپیوتر اولین نرم افزاری که مشاهده می گردد سیستم عامل بوده و آخرین نرم افزاری که قبل از خاموش کردن کامپیوتر مشاهده خواهد شد، نیز سیستم عامل است . سیستم عامل نرم افزاری است که امکان اجرای تمامی برنامه های کامپیوتری را فراهم می آورد. سیستم عامل با سازماندهی ، مدیریت و کنترل منابع سخت افزاری امکان استفاده بهینه و هدفمند آنها را فراهم می آورد.

لینوکس چیست؟
لینوکس Linux یک سیستم عامل مانند ویندوز است که از هسته ی لینوکس استفاده می‌کنند و معروف‌ترین نمونه از نرم‌افزار آزاد و متن‌باز شناخته می‌شود.
بدلیل پایداری و انعطاف لینوکس، این سیستم‌عامل حضور پررنگی به عنوان سیستم‌عاملی برای کامپیوترهای سرور دارد. بر اساس آمار در سال ۲۰۰۸، از میان ۱۰ تا از معتبرترین شرکت هاستینگ دنیا، ۵ شرکت سیستم‌عامل لینوکس را در سرورهای خود بکار می‌گیرند.

لینوکس اسلکور
لینوکس اِسلَکْوِر (Slackware Linux)‏ قدیمی‌ترین سیستم عامل زندهٔ لینوکسی است که توسط پاتریک والکردینگ در سال ۱۹۹۳ از لینوکس SLS مشتق شد‌. این سیستم‌ عامل شبه یونیکس علاقه‌مندان بسیاری را طی این سال‌ها به سوی خود جذب کرده که روز به روز بر کیفیت آن می‌افزایند‌. اسلکور ۱۸ ساله هم‌اکنون در رتبهٔ ۱۲‌ام از جدول رنکینگ دیستروواچ قرار دارد و به جر‌ات می‌توان گفت که تا مدت‌ها در همین محدوده – و شاید بالا‌تر – شاهد حضورش خواهیم بود‌.


تعداد صفحات : 13 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود