صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » کار آفرینی  »  پاورپوینت طرح توجیهی یخ ۶۳ اسلاید

پاورپوینت طرح توجیهی یخ ۶۳ اسلاید

دانلود پاورپوینت طرح توجیهی یخ ۶۳ اسلاید
کارآفرینی:
فرآیند ایجاد یک طرح کسب و کار جدید را کارآفرینی گویند.حالا خواه این طرح در هر زمینه باشد. کشاورزی, صنعت و خدماتی و غیره. کارآفرینی به ایجاد فرصتهای شغلی برای افراد جامعه را گویند.
در کارآفرینی یک فرد با یک ایده جدید می خواهد زمینه ای را برای کسب و کار خود یا دیگران راه اندازی کند. البته یک کارآفرین موفق کسی است که طرحی بدهد که جدید باشد و از نظر علمی و عملی صحیح و مورد قبول باشد.

کارآفرینان امروزی با طرحهای جدید و تازه چنان رقابتی به وجود آورده اند که اگر یکی کمی در کارش خلاقیت نداشته باشد حتماً از میدان رقابت کنار خواهد رفت.
در کارآفرینی چه در زمینه کشاورزی و یا در صنعت و یا هر نوع فعالیتی نیاز به تفکر و ایده جدید می باشد. که یک کارآفرین خوب و موفق یکی از صفاتش نوآوری است. تازگی در کارآفرینی خیلی مهم و موفق باشد. اگر ما در صحنه ای یک ایده یا چیزی را که عملی باشد ارائه دهیم حتماً ما یک کارآفرین نمونه خواهیم شد.

مشخصات کارآفرین:
ـ نیاز به توفیق ـ کارآفرین همیشه تمایل دارد کارش درحد استانداردهای عالی باشد تا همیشه در ضمیته فعالیتش موفق باشد. کارافرین با ایجاد طرحهای جدید در زمینه فعالیت خود می تواند راندمان کار و صرفه جویی و… بکند.

استقلال طلبی:
استقلال به معنای واقعی روی پای خود ایستادن است. به عبارت دیگر آقای خود بودن نیاز نداشتن به دیگران و مستقل بودن است.
امروزه در جامعه کارهای وجود دارد که باید مثل کارمند کار کنی. یعنی سرساعت بری و سرساعت برگردی. ولی با یک طرح مفید و جامع می توان کاری را فراهم کرد که خودمان تولید کرد. استقلال طلبی یکی از ویژگی های تقریباً همه افراد است. هر کس دوست دارد تولید کننده باشد ولی متأسفانه یا شرایط ندارد یا در بخشی مجبور به کار هستند. کارهای تولید نیاز به سرمایه اولیه و پشتکار فراوان می باشد. که ۵% شاید این شرایط را دارا نباشند.


تعداد صفحات : 63 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود