صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پاورپوینت  »  پاورپوینت خیانت زناشویی و انواع آن

پاورپوینت خیانت زناشویی و انواع آن

پاورپوینت خیانت زناشویی و انواع آن
پاورپوینت خیانت زناشویی و انواع آن شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه
تعریف در زمینه خیانت زناشویی جامعیت و کلیت ندارد، بدلیل این که افراد ممکن است به طرق مختلف ناقض تعهدات زناشوئی خود گردند، بدون اینکه رابطه جنسی با فرد دیگر داشته باشند. افراد ممکن است هم در آمیزش جنسی و هم با رابطه عاطفی با فردی غیر از همسر اقدام به خیانت نمایند . در ادبیات موضوع اشکال زیادی از خیانت شناسایی شده است.
به همین دلیل مقایسه مطالعات مشکل است. اسامی زیادی برای این روابط استفاده شده است؛ چند همسری، ارتباط خارج زناشوئی، روابط فرا زناشوئی، ارتباط جنسی خارج از زناشوئی، بی وفایی، معاشقه و خیانت. اما دو اصطلاح خیانت و روابط فرا زناشوئی بیشترین کاربرد را در ادبیات پژوهش داشته است .
معنای لغوی روابط فرا زناشوئی به معنای غدر، مکر، نقص عهد و پیمان، نادرستی، زناکاری، خروج از مأموریت و ارتکاب منعیات است .

یکی از اولین نویسنده­ هایی که روابط فرا زناشوئی را تعریف کرد تامپسون بود. بنا به تعریف او رابطه فرا زناشوئی عبارت است از: رابطه جنسی خارج از ازدواج بدون آگاهی شریک زندگی .
و …

فهرست مطالب
مقدمه
تعاریف مختلف در زمینه خیانت
تشابه میان خیانت و بی وفایی
تفاوت میان بی وفایی و خیانت
انواع خیانت‌های زناشوئی
پایان


تعداد صفحات : 36 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود