پاورپوینت خط تولید شیر

دانلود پاورپوینت خط تولید شیر پاورپوینت بهداشت شیر دانلود پاورپوینت شیر مقاله آموزش خط تولید شیر کارخانه پاک خط تولید شیر خشک خط تولید شیر پاستوریزه خط تولید شیر سویا خط تولید شیر کاکائو خط تولید شیر پگاه خط تولید شیر در کارخانه خط تولید شیر کارخانه پاک طرح توجیهی کارخانه تولید شیر خشک

PowerPoint milk production line

 

خط تولید شیر به صورت پاور پوینت، در این فایل مراحل تولید شیر در کارخانه و نحوه ی فراوری، پاستوریزه شدن، همونیژه شدن و … همراه با تصویر در قالب ۱۹ اسلاید توضیح داده شده است.

بخشی از متن:
شیر محصولی است که از دوشیدن کامل و بلا انقطاع یک پستاندار بدست می آید و باید کاملا بهداشتی جمع آوری شده، سالم و عاری از کلستروم (آغوز یا ماک)  باشد. به عبارت دیگر، شیر محصولی است که از غدد پستانی تمام پستانداران ترشح می شود و در اثر یک یا چند مرتبه دوشیدن جمع آوری می شود. در اینجا منظور از شیر، شیر گاو است.

فهرست مطالب:
فراوری و تولید شیر
مراحل تحویل شیر در کارخانه
مراکز جمع آوری شیر
شیر در کارخانه
استاندارد کردن شیر
هموژن کردن شیر
پاستوریزه کردن
افزودن ویتامینها
بسته بندی
در فروشگاه
شیر کم چرب، شیر معمولی و شیر پر چرب
شیر کم لاکتوز
شیر غنی شده
منابع


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 19

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط